Ovulatietesten

<p>Goeden avond girl's, </p><p>Ik en mijn man zijn nu 3 jaar samen en zijn sinds een half jaar aan het proberen om zwanger te raken! </p><p>Tot nu toe geen succes, of nja na 3 maanden 1 keer maar snel al een miskraam gehad.. </p><p>Nu heb ik afgelopen maand een beetje stres gehad en is me nod heel erg van slag. </p><p>Ik heb me ovulatie getest en die is nog nooit zo positief geweest.. normaal als ik de testen doe krijg ik zielige dunnen lijnen, de clearblue testen ookal gedaan maar zelfde verhaal..</p><p>alleen het Rare is dat ik eig elke dag een kleine bloeding in de ochtend heb.. </p><p>Maar me ovu testen te positief zijn voor mijn doen,</p><p>Daarbij had ik gister me nod moeten hebben. </p><p>Alleen durf nu niet een afspraak te maken bij de dokter voor iets wat miscchien niks is..  </p><p>Anybody tips? </p><p>Update foto: de 26e gaf de digitale clearbleu test een smily aan trouwens. </p><p> </p>

Gelukt dankjewel @girafje !
Ik heb dit nooit eerder gehad, maar vond het een kei rare bloeding.. ik heb het al een kleine 2 weken.. maar zonder pijn of iets

Ja ik snap het het ook niet, dat is wat me kalender aangeeft.. 
Ik dacht maybe is me lichaam overstuur door de stres periode die ik had.. 
Het zou zomaar kunnen, denk dat ik het dan even moet aankijken en dan maar toch testen! 

Terug
Bovenaan