Hey Guusje,
Je kunt ze gewoon bij DA of Etos ofzo kopen. Er zijn ook digitale ovulatietesten van Clearblue, die geven een smile bij positief en een leeg rondje bij negatief. De gewone testen bevallen mij het beste, want dan zie je ook of er een (misschien nog net niet helemaal positief) tweede streepje is, terwijl een digitale dan meteen negatief aangeeft. Vorige maand had ik op woensdag getest, een duidelijk tweede streepje, maar nog niet zo duidelijk als de teststreep. De volgende ochtend weer een tweede streepje, maar veel vager. Waarschijnlijk is mijn LH-piek toen daar tussenin geweest, de woensdagmiddag. Als je dan digitale testen had gebruikt, had je twee keer negatief getest en gedacht dat je LH-piek nog niet was geweest....
Afgelopen maand tijdens de verwachte positieve ovutest heb ik twee 's morgens en 's middags getest, gelukkig maar voor twee dagen, want toen was hij positief!!
Ik heb namelijk een cyclus tussen de 28 en 44 dagen, maar gelukkig krijg ik steeds meer signalen van mijn lichaam wanneer de vruchtbare dagen zijn, zoals rekbaar slijm, dat heb ik nu steeds één dag voor een positieve ovulatietest.
Succes, ik ben hoop dat je wat met mijn ervaringen kan...
Pink