A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Misschien een rare en domme vraag,maar ik weet het serieus niet.
We willen graag weer zwanger proberen te raken van een 2e wondertje.
Bij ons zoontje hebben we er precies 1 jaar erover gedaan. Ik had toen ook al een onregelmatige cyclus. Nu ben ik in dec weer gestopt met de pil en sinds 3 maanden vrijen we ook niet meer met condooms. Ik heb nu ook weer een onregelmatige cyclus die ligt tussen de 26e en 32e dag. Ik heb nu ovulatietesten in huis, zodat ik makkelijker kan zien wanneer m'n eisprong is.
Maar wanneer moet ik nu beginnen te testen met de ovulatietesten?? Moet ik de kortste cyclus aanhouden,of juist de langste??? Of moet ik een gemiddelde nemen???
Zijn er meer dames die door middel van ovulatietesten zwanger zijn geworden??
Wat waren/zijn jullie ervaringen???
Liefs wildcat
Misschien een rare en domme vraag,maar ik weet het serieus niet.
We willen graag weer zwanger proberen te raken van een 2e wondertje.
Bij ons zoontje hebben we er precies 1 jaar erover gedaan. Ik had toen ook al een onregelmatige cyclus. Nu ben ik in dec weer gestopt met de pil en sinds 3 maanden vrijen we ook niet meer met condooms. Ik heb nu ook weer een onregelmatige cyclus die ligt tussen de 26e en 32e dag. Ik heb nu ovulatietesten in huis, zodat ik makkelijker kan zien wanneer m'n eisprong is.
Maar wanneer moet ik nu beginnen te testen met de ovulatietesten?? Moet ik de kortste cyclus aanhouden,of juist de langste??? Of moet ik een gemiddelde nemen???
Zijn er meer dames die door middel van ovulatietesten zwanger zijn geworden??
Wat waren/zijn jullie ervaringen???
Liefs wildcat