ovulatietesten

hallo allemaal,
ik heb even vraagje :ik heb nu 2 keer cyclus gehad van 30 dagen en de laatste keer cyclus van 33,nu wil ik ovulatietesten gaan gebruiken op welke dag kan ik het beste beginnen?en welke testen zijn het beste en het duidelijkste?
ik had afgelopen maand ook ovulatietesten gebruikt van de kruitvat maar ik vondt ze niet echt duidelijk toen heb ik op dag 18\19 mijn eisprong gehad zou het dan deze keer ook op dag 18\19 eisprong krijgen of hoeft dat helemaal niet?
ik hoop op reactie alvast bedankt
gr mutske

Hoi Mutske,

Ik heb met de ovulatietesten van clear-blue de beste ervaring, zijn handig in gebruik en zitten met 7 in een verpakking, ook weleens die van samenwerkende apothekers gebruikt maar daar zitten er maar 5 in en moet je je urine opvangen enzo...
Groetjes Lill

Hoi mutske,
Ook ik gebruik de ovulatietesten van Clearblue. De eigenmerk producten van kruidvat of de apotheker ben ik niet ze tevreden over en geven niet echt een duidelijk resultaat. In de gebruiksaanwijzing staat in een tabel precies aangegeven wanneer je moet beginnen. Dat is namelijk afhankelijk van je cyclus.
Succes.

hoi, ik gebruik het eiegn merk van de apotheel\k (today), deze kosetn bijna de helft van de clearblue, en ik vind ze wel duidelijk. wanneer je meot beginnne is een kwestie van uitproberen, dit is natuurlijk afhaneklijk van je cyclus, maar als ik kijk is de ovulatie meestal rond de 17e dag en mijnmenstruatie tussen de 27-32, dus dat zou betekennen volgens de test dat ik moet starten op dag 11 (dus dat kost me meer dan 1 doos met testen, wel goed voor de omzet natuurlijk :). De vorige keer ben ik na twee keer testen wel zwanger geraakt, alleen ging het na 3 maanden mis. deze keer wacht ik er langer op, maar goed. succes!

Terug
Bovenaan