Ovulatietesten

Ik heb een vraagje, ik gebruik de Cb ovulatietesten in de ochtend. Ik heb normaal gesproken nauwelijks tot geen streep naast de controlestreep staan en vanochtend was ie een stuk feller maar nog wel iets lichter dan die controlestreep. Kan het zijn dat die streep in de middag feller wordt want ik weet nu al bijna zeker als ik het morgen weer doe dat ie gelijk is als vandaag want dat heb ik vaker gehad. Wanneer is dan de ovulatie toch gewoon morgen? Wie weet raad??

Dank Lotte

Hoi Lotte,

Ik gebruik de CB ovulatietesten ook. Gistermorgen bespeurde ik ook een fellere streep. Ik heb toen 4 uur niet gedronken en toen weer de test gedaan en toen was het een hele felle streep. Ik zou dus adviseren om 4 uur niet te plassen en de test dan nogmaals te doen. Je zult zien dat het resultaat nu duidelijker is.

Groetjes F.

Ik gebruikte de ovulatietesten, altijd s'morgens als ik opstond. Dan heb je altijd een juiste uitkomst. Dat zal dan niet schelen met s'middags. De streep moet echt hetzelfde van kleur of donkerder zijn als de controle streep, dan pas komt binnen 24 / 36 je eisprong. Even uit mijn hoofd. Ik heb ze ook gebruikt en ben er ook zwanger mee geraakt.

anne

Ik heb vanmiddag getest opnieuw niet gedronken enz en die strepen zijn nu nagenoeg gelijk. Ze kunnen toch nooit exact hetzelfde zijn? Bij mij is die testlijn nooit donkerder geweest of ik het nou in de ochtend of in de avond teste. Ik ben al twee keer zwanger geweest dus ik denk dat ik nooit verder zal komen dan nagenoeg gelijke strepen. Ik heb ook nu rekbaar slijm ed dus ik denk dat ik er nu maar voor ga vanavond wat denken jullie?

Liefs
Lotte

Hoi Lotte,

Net als F. had ik ook dat de streep 's morgens lichter was en na 4 uur donkerder was. Dit kan dus echt wel zo zijn.... Het ene lichaam is de andere niet!!!!!

Ina

Hoi Lotte,

Het kan inderdaad dat bij jou de streep nooit donkerder wordt dan de controlestreep. Zolang deze maar donkerder is dan op andere dagen dan geeft dit al aan dat je je eisprong hebt.

Succes!

Groetjes F.

Hoi F

Ik dacht het ook zoals jij zegt dus ik ben aan de klus gegaan gisteren en vandaag ga ik ook maar weer dan heb ik de twee beste dagen en daarna ga ik met vakantie zodat ik rustig kan genieten en afwachten.

Dank en jij ook succes!

liefs
loote

Terug
Bovenaan