ovulatietesten

hallo,

Ik zit met een vraagje over de ovulatietesten van cleare bleu, ik had afgelopen donderdag een (naar mijn idee) gelijk streep op de test even donker als de test streep,vrijdag was deze bijna weg en nu zaterdag lijkt het wel weer even donker te zijn, hoe moet ik dit nu lezen?
Het probleem voor mij is namelijk dat mijn mannetje gisteravond is weggegaan en pas zondag avond weer terug komt. We hebben gister ochtend nog wel geklust, maar toch............ Mis ik nu mijn kans voor deze maand????????????????????????
Wie weet hier meer over
alvast hee; erg bedankt voor het antwoord
liefs Mireille

Hoi,

Wat raar dat de ov.testen eigenlijk dus 2x positief aangaven. Zelf ben ik 2x direct zwanger geworden m.b.v. deze testen en ik heb dit nog nooit gehad. Ik zou me geen zorgen maken of je deze ronde hebt gemist. Het zaad leeft zeker 48 uur en de sterkte zwemmers leven zeker nog een dagje langer dus maak je niet teveel zorgen. Ik duim voor je!

Groetjes F (25 weken)

Hoi F.

Bedankt voor je reactie, het is inderdaad waar dat de zaadcellen langer leven. Gelukkig maar. Het blijft een vreemd verschijnsel he, zodra je weet dat je zwanger kan worden is dat bijna het enige wat nog telt. Gek word je ervan en maar tegen jezelf blijven zeggen dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn............ Nou ja ,ik heb in iedergeval wel met mezelf afgesproken om geen ovulatietesten meer te gaan gebruiken. Ik word er nog onzekerder van zoals blijkt.

Ik moet gewoon geduld hebben en dan komt het vanzelf.

Als ik het goed gelezen heb ben jij nu 25 weken zwanger???? gefeliciteerd hoor, dat je over ongeveer 15 weken maar een prachtig kindje in je armen mag hebben.

liefs Mireille

Terug
Bovenaan