ovulatietesten

Hallo allemaal!
Ik ben al een tijdje niet meer op deze site geweest. Na een miskraam heb ik besloten om me even niet meer bezig te houden met zwanger worden. Was even te confronterend allemaal. Nu willen we het graag weer gaan proberen. Mijn cyclus is heel onregelmatig en ik wil ovulatietesten gaan proberen. Bij clearblue staat dat ik ochtendurine kan gebruiken. Maar die vind ik erg duur. Op internet heb ik andere testen gevonden. Daar staat dat ik geen ochtendurine mag gebruiken en dat de urine tussen 10:00 en 22:00 opgevangen moet worden?! En dat ik 4 uur van te voren niet mag plassen. Heeft iemand hier ervaring mee. Kan het kwaad als ik toch ochtendurine gebruik? Dat lijkt me het makkelijkste.
Alvast bedankt!
Groetjes Janneke

Hoi,

Ik ben zelf 2x zwanger geweest helaas beide keren mk gehad.
De laatste zwangerschap heb ik ook ovulatie testen gedaan en dit moest inderdaad niet met ochtendurine.
Zelf zorgde ik ervoor dat ik om 2 uur geplast had en dan moest ik het volhouden tot 6 uur.
Dit kostte mij wel erg veel moeite maar het was voor een goed doel dus je moet je er wel echt aan houden.
(het staat er ook niet voor niks op natuurlijk).
Als je eisprong volgt kun je dit echt duidelijk zien!!!! En dan moet je dus flink klussen!!!!

Heel veel succes en mee en wie weet tot een volgende keer(hopelijk op zwangerforum).
Heb zelf 3 week geleden laatste mk gehad dus ik moet nog even mijn volgende menstruatie afwachten en dan gaan we er wel direkt weer voor.

Groeten mirjam

Terug
Bovenaan