Ovulatietesten

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zit eigenlijk met het volgende. Ik had van 10 t/m 14 september positieve ovulatietesten. De 12e of de 13e (weet niet pressies meer welke dag) had ik een dikke streep. De andere dagen waren wat lichter. De 15e en de 16e had ik een duidelijke negatieve test. De dagen daarna tot aan vandaag had ik positieve ovulatietesten. Het zijn geen testen van de kruidvat maar online besteld. Heb sindsdien ook last van krampen of ik ongesteld moet worden. (moet over 1,5 week pas) Ik heb 2 dagen bruinverlies gehad waarvan 1 dag met een beetje helder rood bloed erbij. Het was allemaal niet veel maar ja het was er toch.

Heeft iemand misschien hetzelfde meegemaakt? Of iemand die weet wat dit is?

Liefs Clau

nee dat herken ik niet maar wel typisch dat je bloedverlies hebt gehad misschien toch wel wat dan.
Heel veel succes en sterkte met het lange wachten tot je nod zijn , vind ik, de spannendste daagjes

liefs

Ik heb ze ook gebruikt. Dacht dat ik gewoon ongesteld was geweest was meer oud bloed toen. Wat bleek ik was gewoon zwanger. Daarna nog veel bruine afscheiding en ook een paar x heldere druppels bloed gehad. Het was gewoon een innesteling!!! Ben nu namelijk 16 wk zwanger en nergens meer last van. Hopelijk heb je er wat aan en is je test positief.

Liefs tamjo (forum mamaclubs maart 2011)

Hallo,

Bedankt voor jullie reactie. Hoop echt dat ik volgende week een positieve test in handen heb. Ik heb wel eens vaker gehoord dat ze zwanger testen met een ovulatietest. Ik vind het alleen wel een beetje vreemd dat de ovulatietest na een paar dagen na mijn vulatie al weer positief was. Nog een weekje wachten en dan heb ik meer zekerheid.

Liefs Claudia

Hoi,

Ik heb altijd gehoord dat ovulatietesten je hele zwangerschap door positief blijven aangeven. Had zelf heel erg menstruatiekrampen in de dagen voor mijn NOD dus wie weet! Veel succes!

Hallo allemaal,

Blijkbaar was het een innestelling. Had zonet ook een dikke vette positieve ovulatietest en dacht laat ik eens een gokje wagen en een zwangerschapstest doen. Positief. 4 dagen voor mijn NOD. De streep was niet net zo donker als de teststreep maar wel duidelijk te zien. Ben nog steeds een beetje in shok (positief gezien dan)

Liefs Claudia

Wat goed!! Ik ben zelf al bijna een jaar bezig met ovulatietesten, maar tot nu toe helaas nog niets...

Maar wat ik begrijp is dat jij je hele cyclus door ben blijven testen? Ik stop steeds na 2 positieve testen, kan ik beter door blijven gaan tot mijn NOD denk je?

Terug
Bovenaan