Ovulatietesten

A

Anoniem

Guest
Ik word er gek van!
Doe nu al 4 dagen een OV test.
Vrijdag was er niks te zien, ja misschien heel heel in de verte. Zaterdag, zondag en vandaag zie ik een heel licht streepje. Een licht streepje wat naar mijn mening ook niet donkerder aan het worden is. Heb nu ook andere testen als vorige maand. Heb nu van die dipsticks en vorige maand zagen ze er precies hetzelfde uit als een zwangerschapstest. Toen moest ik ook maar 3 minuten wachten nu wel een half uur!! Zou het gewoon aan de testen leggen, heb ik mn ei gemist, moet mn ei misschien nog komen of wat is dit nu weer?????
Mn ei zou nog kunnen komen, maar vind het moeilijk om te bepalen omdat ik nog maar 2 x een cyclus heb gehad. 1x 28 dagen en 1x 30....Normaal zou het streepje dan toch ook steeds iets donkerder moeten gaan worden hoe dichterbij je komt?????????
Ik gooi ze denk ik maar het raam uit! GRRR

Ik zou zeggen gooi ze uit het raam en klus eens een maand lang om de dag! Al zou ik dat zelf niet vol kunnen houden denk ik hihi! Ik heb geen ervaring met die testen, Als je nu eens gaat rekenen wanneer je ei is (je hebt via google zo een caculator te pakken) en dan met een cyclus van 28 dagen en één van 30 dagen. Klus die week (weken) en je hebt iig geklust wanneer je je ei hebt lijkt mij. Of ik moet nu heel krom rekenen. (hoop ik niet, dan zal het bij mij ook niet raak zijn haha)

Succes!!! En veel klusplezier!!
Liefs ciomama

Heej,

heb je heir wat aan?

De LH piek komt pas in de ochtend op gang en het hoogtepunt ligt rond 12 uur 's middags, dit is dan ook het beste testmoment. Het kan zo zijn dat uw piek heel kort is - korter dan 24 uur - waardoor deze tussen 2 testmomenten invalt. Wanneer er niet een duidelijke tweede streep aanwezig is geweest, raden wij aan om twee keer per dag te testen.

Probeer eens de Clearblue digitale ovulatietesten! Deze zijn misschien wat duurder, maar ook een stuk prettiger in gebruik! Wanneer je vruchtbaar bent krijg je een smiley, zo niet dan een leeg rondje. Dan heb je ook geen twijfels en onduidelijkheid over lichte streepjes die misschien donkerder zijn etc... Ik heb deze test één keer gebruikt en meteen zwanger geraakt :D
Het geld dus meer dan waard!!
Succes!

Terug
Bovenaan