ovulatietesten

A

Anoniem

Guest
Hallo dames.

Ik ben begonnen met ovutesten en zou 1 deze dagen mijn eisprong moeten hebben maar heb 's morgens een hele lichte streep en 's avonds niks, ben benieuwd wanneer het nou eens wat donkerder wordt.
Moet er even over klagen alles is zo onzeker je hebt iedere maand een klein kans en je zit alleen maar te wachten of op je vruchtbare periode of op je nod!!! Wat een ellende enigste leuke eraan is hoe een kind verwekt wordt hahaha.

Hopelijk is het snel raak!

Kim

Hoi je moet de test 1x per dag doen op een vast moment en niet met de ochtend urine. Zelf doe ik het als ik thuis kom van mijn werk. Dat is elke dag de zelfde tijd. Als jij weet dat je ovulatie eraan komt, om de dag klussen. Dan liggen de zaadjes te wachten op het moment dat je een positieve test hebt. Bij een positieve test heb je binnen 24 en 36 jr Eisprong, als jij voor die tijd sex hebt gehad ben je goed bezig. Dus klussen en testen. Succes

Hoihoi,

Het kan best zijn dat je ochtend urine zo geconcentreerd was dat je test ervan uitsloeg en een vals resultaat gaf. Zoals Yvonne oko al zegt, kun je beter niet met ochtend urine testen, omdatje dan nooit weet of je eisprong 's nachts geweest is of juist die dag nog moet komen.
Ik test altijd voor ik naar bed ga. Verschilt wel eens een uurtje, maar 'zo'n verschil is niet zo erg.

Succes ermee!

Liefs Daisy

Ik testte eind van de ochtend rond een uurtje of 11. Dat is vor mij altijd een standaardtijsd om naar de wc te gaan hihi! Ik heb ze nu 2 maanden gebruikt en ik ben er zo onzeker van geworden dat we het weer zonder gaan doen. We gaan (proberen) om elke 3 dagen te klussen. Vind ik meer dan genoeg haha!

Maar het enige leuke aan zwanger worden is idd het klussen, de rest liever niet! Als ik heel eerlijk ben vind ik zwanger zijn ook niet zo heel erg leuk hoor. Erg hé?! Is gewoon niet mijn ding denk ik. Misschien dat het bij een evt 2e anders zal zijn, maar ik was blij dat ik bevallen was en heb de buik niet gemist hoor!

Maar hopelijk word je test snel duidelijk positief en kun je de wachtperiode in!

Liefs ciomama

Hi meiden,

http://www.sensitest.nl/veelgesteldevragen.php?m=ovulatietest
Hier veelgestelde vragen over de ovulatietesten, idd ochtendurine is niet zo handig maar 11uur moet wel kunnen lijkt me. Verder niet teveel drinken 2 uur voor de test ennn als je eenmaal positief test, kun je daarna beter niet meer testen aangezien deze dan vaak nog (licht) positief blijven. Zonde van je geld dus!

Voor de ovulatietestgebruikers: lees eens goed door als je t nog niet wist allemaal.

Ciomama: herkenbaar hoor, ik werd ook gek van het klussen nav de testen. Nu wel gebruikt maar meer omdat ik de eisprong niet had gevoeld, bleek mijn ei 5 dagen later te komen. Dan duurt het klussen wel n beetje lang haha! ;-)

Als ik morgen ongesteld wordt, ga ik ook beginnen met testen............

xxxxxxxxxxxxxx

Hoi hoi

Ik test elke ochtend rond half 11 of 11 uur, zondag geen streepje maar nu een iets duidelijker streepje.
Voor mij heeft het deze week geen zin om na het werk te testen want werk tot 7 uur 's avonds en daarna deze week vaak gelijk door naar feestjes.

Vind het fijn om verhalen te horen van mensen hun ervaringen.

Stiekum hoop ik heel erg dat het gaat lukken deze maand want dan kan ik 2 dagen voor mijn verjaardag testen en hoop dan natuurlijk op een mooi verjaardags cadeau.

Terug
Bovenaan