Ovulatietesten

A

Anoniem

Guest
Hello ladies,

Ik heb gister en vandaag een ovulatieteste gedaan. Maar dat is ook raar hoor zo'n test. Die 2 streepjes zijn continue vaag zowel letterlijk als figuurlijk. En dan nog als je waardes hoog zijn dan moet je binnen 24 uur vrijen. Eigenlijk kun je er niet echt veel mee.... Wie heeft er meer ervaringen met ovulatietesten? Ps ik gebruik de predictor.

Hai meid,

Ik heb er helaas ook geen goede ervaringen mee....Ik raakte er helemaal gestrest van omdat ik de ene maand wel duidelijkheid had en de andere maand had ik weer 10 dagen positieve ovutesten. Ik heb ze gelijk het raam uit gegooit en zelf (volgens berekeningen) mijn vruchtbare dagen berekend. Ik had ze van Sensitest, tja....goedkoop maar waardeloos. Je kan ze beter van Clearblue gebruiken, zijn wel duurder maar je hebt of geen smiley-geen eisprong of wel een smiley-wel eisprong. Een stuk duidelijker dus!

Hoe lang zijn jullie nu bezig?
Succes ermee! Liefs Lynn.

hey

ik gebruik ook die van sensitest en heb er goeie ervaringen mee. ik heb echt duidelijk 1 dag 2 donkere strepen en voor de rest 1 streep of 1 donkere en 1 lichte, maarja ondanks dat ik dat gebruik is het nog niet raak:(

liefs

Ik gebruikte die van de kruitvat,5 voor 10 euro. Heel duidelijk resultaat en makkelijk in gebruik. Met de derde ovutest gelijk zwanger. Bij kruitvat zeiden ze me: dit is een ovulatietest voor dummies hihihi. De gebruiksaanwijzing is ook makkelijk en heeft zelfs een schema om de testen dagen makkelijker te berekenen. Je zou die eens kunnen proberen.
sucses

Terug
Bovenaan