ovulatietesten

A

Anoniem

Guest
hey dames,

over 8dagen moet ik ongesteld worden(langste cyclus berekend).
mocht het deze ronde niet raak zijn(wat wel me gevoel zegt) dan zit ik er over na te denken om ovulatietesten te gebruiken.

maar zou graag jullie ervaring, advies en tips willen hebben.

Hoi dromertje,
ik heb ze ook een aantal maanden gebruikt. Maar moet eerlijk bekennen dat het alleen maar gedoe en stress oplevert. Mijn eisprong is redelijk laat in de cyclus, maar ik begon toch al rond 10e dag met testen, want je zal 'm maar eens missen. Dus was ik telkens veel geld kwijt aan testen. Bovendien zijn ze niet altijd duidelijk, en volgens mijn gyneacoloog gaven ze bij mij pas later een dubbele streep (dus als de eisprong al geweest was, maar ben hier zelf nog niet helemaal zeker van...) We klussen nu gewoon om de dag, vanaf dag 10 en hopen dat het dan raak is. Bij een lange cyclus is het dus veel klussen ;)
Hopelijk hoef je ze niet te gebruiken en is het deze maand toch raak!!
Liefs Suus

Ovu testen zijn niet nodig, mijn ervaring ermee is dat ze veels te vroeg positief testen en dat de eisprong zeker niet binnen 24 uur is na de piek.
In de praktijk bewezen bij over de 400 grafieken en over de 130dames die ik begeleid heb die ze gebruikt hebben.

Als je wilt kan je eens neuzen op www.thermo-meters.nl daar staat diverse uitleg en natuurlijk mijn ervaringen met diverse merken ovu testen en zwangerschaps testen enz.

Ovus zijn te duur voor wat ze terug geven namelijk geen zekerheid over wanneer de eisprong is.

Hey dames bedankt voor jullie ervaringen..
De periode van vruchtbaar kan ik wel herkennen ik heb dan een volle week draderige afscheiding en is ook me libido erg hoog we klussen dan om de dag.
En daar buiten als we zin hebben zeg maar.

Door de PMS merk ik ook wanneer de vruchtbare periode voorbij is maar dit heeft nog altijd niet mogen baten.

Terug
Bovenaan