Ovulatietestgebruikers gezocht.

<p>Wanneer zouden jullie starten met ovulatietesten? </p><p>Kreeg 13 juni een doorbraakbloeding en heb toen 15 juni mijn laatste pil genomen midden in strip ivm doorbraakbloeding. Was tot 21 juni ongesteld. </p><p>Ben nu weer 20 juli ongesteld geworden. Reken ik mijn cyclus nu vanaf mijn doorbraakbloeding of vanaf de dag nadat ik gestopt was met de pil? </p><p>En ik las dat je ovulatietesten tussen 10.00 en 16.00 moet gebruiken maar ik werk. Dus ga ochtends 7.30 van huis en kom 18.30 weer thuis. Wat is dan het handigste om het elke avond rond 17.00 te doen? Of elke ochtend? </p>
 
Heyheyy
Ik gebruik ovulatie testen  en ik werk ook gewoon dus ik doe ze elke dag rond 7 uur  savonds en kan prima  mijn piek hiermee  meten. Vorige keer bij mijn eerste kindje en nu weer  kan ik prima  zien wanneer mijn piek is.
Ik gebruik de ovulatie testen  van kruidvat  eigen merk. Ik zie de lijntjes langzaam oplopen  2 keer heel donker  en daarna weer afzwakken.?.
Ja moeilijk te zeggen wanneer je het best kan testen. Ik heb na mijn bevalling hele wisselende cyclussen  gehad  en ik begin eigenlijk op dag 10 met testen  ik ben nu zn anderhalve week deze rondeaan het testen en vandaag dus mijn eerste piek gemeten   dus ja ik ben al wat testen  verder maar wilde hem zeker niet missen dus ik zou vooral omdat het je eerste keer is gewoon optijd beginnen met testen en dan maar zien wanneer je hem tegen komt?
 
Super bedankt voor je antwoord!  Dan ga ik het ook avonds doen om 7 uur.  En begin ik ook op dag 10 haha. Bedankt! Ben benieuwd. :) 
 
Ja zou ik ook gewoon doen wel vanaf de eerste dag van he laatste menstruatie rekenen he?
Dus 20 juli en dan 10 dagen verder?
En als je een beetje weet hoe je cyclus  in mekaar zit kun je altijd later gaan testen.  Maar ik zou gewoon  lekker vroeg beginne om hem zeker niet te missen?
 
Haha ja dat zou ook net wat voor mij zijn,  Dan gaat mijn werkdag niet snel genoeg voorbij haha. 
Ja ik ga 30 juli beginnen met testen en doe het elke avond rond 19.00 En ga dan uit voorzorg vanaf 17.00 niets meer drinken. 
Ik heb eerst 48st. sensitest Pro gekocht die stonden online wel goed aangeschreven. Ben benieuwd. Super bedankt voor jullie uitgebreide antwoorden zeg! ?
 
Terug
Bovenaan