ovultietest

hallo allemaal,
heeft er iemand ervaring met ovulatietesten?hoe het werkt en of het heeft gewerkt,want ik heb er net een gekocht en wil het gaan uitproberen.
afgelopen keer had ik een cyclus van 30 dagen ,voor de eerste keer een best nette cyclus 19 mei eerste dag ongesteld en 18 juni weer ongesteld geworden [dus 30 dagen] wanneer kan ik dan het beste beginnen met testen ,een normale cyclus van 28 dagen aanhouden dus op dag 11 beginnen of gewoon mijn cyclus van laatste keer[30 dagen[ aanhouden en op dag 13 beginnen met testen?
ik hoop op reactie,alvast bedankt.
gr mutske
 
Hoi,

Meestal zitten er 5 of 7 staafjes bij zo'n test dus ik zou veiligheidshalve dag 11 aanhouden (dan kan je hem in ieder geval niet mislopen...)!

Succes, Juul
 
Idd! Beter te vriog beginnen! Wie weet valt je eisprong iets later dus kan het zijn dat je staafjes op zijn voor je een positief resultaat hebt, geen paniek dan, gewoon staafjes gaan bijhalen! Op andere forums heb ik reeds gelezen dat er mensen zijn die 2 maal daags testen (zo hadden er sommigen 's ochtends een negatieve test en 's avonds een positieve) Het is maar een tipje dat ik je geef omdat ik weet dat je echt wel graag wil hé!

Succes, ik duim enorm voor je!
 
Hoi,ik wil het deze maand ook gaan proberen.
weet je waar je even moet gaan kijken op clearblue.info/nl. (ik ben het net tot de ontdekking gekomen)
IK heb er net gekeken en daar wordt het heel uitgebreid uitgelegd.

veel succes
Veel liefs
Brenda
 
Terug
Bovenaan