Ovutest en draden

A

Anoniem

Guest
Er zijn wel draden te maken van jullie weten wel, maar de ovutest geeft nog niets aan.

Morgen maar weer testen.

Hoi Miep,

Ik had vorige cyclus exact hetzelfde; (dat was de 1e cuclus dat ik de testen gebruikte)ik had wel draden, maar de test gaf ook nog niets aan. Pas 2 dagen later gaf de test positief. Waarschijnlijk heb je dus morgen of overmorgen een positieve ovulatietest! Succes, groetjes San25

Ja ik vroeg me al af, was op een site tegengekomen dat het eerst draderig wordt, en daarna waterig.

Maar elders lees je weer dat het juist draderig wordt en dat dat een teken is.

Uitgaande van mijn vorige cyclus (heb toen temp bijgehouden) moet de dag van de sprong a.s. donderdag zijn.

Gek he nooit gekeken naar patronen in bepaalde dingen zoals de vrom en hoeveelheid van de afscheiding en nu blijkt alles toch een beteknis te hebben. Ik leer mijn lichaam zowel kennen hoor.

Groetjes en bedankt voor je antwoord.

PS: heb jij iets gehad aan de ovutesten?

Ik dacht in eerste instantie ook dat als m'n afscheiding draderig was, dat ik dan het vruchtbaarst zou zijn. Ik heb m'n temperatuur ook al eens bijgehouden, maar daar was bij mij niets van te maken. Dan ga je vanzelf zoeken naar andere mogelijkheden en voor mij zijn die ovulatietesten echt een uitkomst. Dan weet je zeker dat je dan vruchtbaar bent en heb je zo de meeste kans op een zwangerschap. Het geeft ook een hoop rust bij mezelf. Anders was ik als een idioot m'n temp aan het meten en was ik bang om te laat te zijn. Nu weet ik als ik die draderige afscheiding heb, dat ik een dag of 2 later vruchtbaar ben en voor de zekerheid gebruik ik daar de test voor. Ideaal, toch? Ik gebruik trouwens de testen van CB. Wel erg duur, maar ja, ik heb het er graag voor over. Als het goed is is rond de kerstdagen mijn eisprong weer; we wachten af.
Ik hoop voor je dat je wat aan die testen hebt en dat het deze keer raak is! Ik denk dat donderdag je eisprong erg goed mogelijk is als ik je zo hoor.
Groetjes en veel succes, San25

Voor vandaag zag ik helemaal geen testlijn, vandaag verscheen hij al een beetje, dus ik denk dat ie morgen wel donkerder is dan de referentielijn. (Ook ik gebruik CB)

Spannend!!!

Nou Miep, ik gisteren een heel verhaal getypt, als antwoord op jouw berichtje, maar helaas, het staat er niet bij. Ik ga nog een poging doen.
Ik was ook begonnen met het bijhouden van mijn temaperatuur, maar daar was bij mij niets uit op te maken. Het ene moment schoot ie 0.2 graad de lucht en de volgende dag was ie ineens weer veel minder. Ik wilde graag zekerheid heben over wanneer mijn eisprong was en ben daarom met de testen aan de slag gegaan in combinatie met het checken van m'n afscheiding. Nu wordt dus eerst m'n afscheiding draderig en een dag of 2 later is m'n eisprong. Ideaal vind ik dat om te weten, geeft wel een soort geruststelling.
Is inderdaad wel grappig, hè, hoe je je lichaam op zo'n andere manier leert kennen...
Ik gevruik trouwens de ovutesten van CB, wel duur maar dat heb ik er graag voor over.
Miep, ik hoop voor je en duim voor je dat het deze keer raak is!
Ik heb waarschijnlijk rond de kerstdagen m'n ei weer, dus wie weet!
Succes en groetjes San25
P.s. was je test vandaag goed?

Het is zoals je ziet een beetje fout gegaan met al die berichtjes, maar ja, het is af en toe ook zo onduidelijk of je berichtje geplaatst is of niet...
Even over jou laatste berichtje: het is een goed teken als je vandaag al een beetje een testlijn hebt, want dan is tie morgen waarschijnlijk even donker of donkerder dan de referentielijn! Dat had ik namelijk ook. Ik had zelfs diezelfde avond nog een test gedaan (dus 2 op 1 dag...) en diezelfde avond was de testlijn dus inderdaad ook al even donker als de referentielijn. Het gaat dus de goeie kant op, Miep!

Terug
Bovenaan