Ovutest ook positief bij zwangerschap????

Dames,

Vraagje...
Ik hoor dat sommige dames aan het eind van hun cyclus dus rond hun NOD een ovu test doen..En ook deze dan een 'positief' resultaat geeft...En dan een zwangerschapstest en blijken dan zwanger te zijn..
Nou vraag ik mij af hebben jullie zwangeren hier ervaring mee...En zo ja hoe 'positief" was deze test..Want ik dacht dat truucje doe ik ook, maar NOD is pas zaterdag..Dus ik kreeg er wel een licht 2e streepje op..
Nou ja misschien stomme vraag want wie gebruikt dat ding nou nu nog..Maar had nog 1 liggen en ik dacht ach laat ik die eens opmaken...
 
Bij mij was de ovulatietest een paar dagen na de eisprong negatief en is ook niet meer positief geweest. De ovutest meet een heel ander hormoon dan een zwangerschaptest. Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat ze dan allebei positief testen bij een zwangerschap. Bij mij werkte het in ieder geval niet zo.

Veel succes!
 
Hoe bedoel je wie gebruikt dat ding nu nog? Ik ben door zo een test juist zwanger geraakt! Raad t juist aan om ze te gebruiken als je zwanger wilt worden! Of bedoel je wie gebruikt ze nou nog als je nod al bijna is???

Gr. Tamjo
 
Terug
Bovenaan