A
Anoniem
Guest
<p>Goedemiddag, </p><p>na heel wat forums te hebben meegelezen, toch besloten om een topic aan te maken. Ik kom er zelf niet echt uit en wellicht herkent iemand dit verhaal. <br /> <br />sinds medio april een positieve ovu, precies op de periode dat ik deze verwachtte, 24 mei. <br /><br />3 dagen na de positieve ovitest, geen 2e streep meer op de ovutesten. Dus afwachten tot nod. <br /><br />4 mei; 1 week voor nod; zwaar duizelig, misselijk en enorme reuk met extreme vermoeidheid. </p><p>dus toen toch gaan testen op maandag 4 mei met ovu test. Deze sloeg direct zwaar positief uit. Zwangerschap negatief. Ovutesten zijn positief gebleven t/m vandaag. <br /><br />Verwachtte NOD was zondag, 10 mei. <br />Op woensdag 6 mei zware bloedingen. Nooit eerder te vroeg ongesteld geworden. <br />ovulatietesten blijven zwaar positief, zwangerschapstesten negatief. <br /><br />hoe kan het dat de ovulatietesten Zo positief uitslaan, ook (tijdens) en direct na “ongesteldheid”? </p><p>3 weken lang een positieve ovu test lijkt me wat gek? <br /><br /><br /></p><p>Sorry voor het lange verhaal maar ik weet even niet wat wijsheid is ? door testen met ovutesten om cyclus in de gaten te houden of..? </p><p> </p>