ovutesten mama&kids

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Wij willen graag zwanger worden ben in dec gestopt met de pil toen cyclus van 28 dagen daarna een cyclus van 42 dagen, nu vanaf dag 11 begonnen met ovutesten, op dag 13 en 14 lichte streep en vandaag dag 15 geen streep,
betekend dit dat ik mijn eisprong al gehad heb??

Hoop dat jullie hier ook ervaring mee hebben...

Hey!

Ik heb geen ervaring met de testen van mama&kids. Wel met die van testjezelf.nu. Ik had afgelopen maand dag 12 en 13 een lichtte streep en was ook even bang dat ik m gemist had. Gelukkig op dag 18 (dacht ik zo ongeveer) een dikke positieve test.
Aangezien je zo verschillende cyclussen hebt gehad adviseer ik je gewoon door te testen, alleen dat kan enige duidelijkheid voor je geven. Het kan natuurlijk dat je hem gemist hebt.. maar dat kan niemand nog met zekerheid vertellen.

Succes! liefs Lisette

Ik vond die ovutesten met een streepje altijd erg vaag en onduidelijk.. Kreeg er geen hoogte van. Ben toen de testen van CB gaan gebruiken, die geeft een smiley als je vruchtbaar bent. Heel duidelijk en na 1x meteen zwanger! Kan hem iedereen aanraden, ze zijn wel wat duurder, maar ook stukken beter en makkelijker in omgang.

Hallo!
Kan natuurlijk altijd zijn dat je hem hebt gemist, maar bij en cyclus van 42 dagen is dat niet zo waarschijnlijk. De eisprong is ongeveer 14 dagen voor de volgende menstruatie.

Wist je dat je ook aan de hand van het vaginaalslijmverlies kunt zien wanneer je het meest vruchtbaar bent? Rond het moment dat het het meest elastisch is (slierten) is je eisprong. (zwangerstraks.nl)

Kan heel wat testen schelen

Hallo!
Kan natuurlijk altijd zijn dat je hem hebt gemist, maar bij en cyclus van 42 dagen is dat niet zo waarschijnlijk. De eisprong is ongeveer 14 dagen voor de volgende menstruatie.

Wist je dat je ook aan de hand van het vaginaalslijmverlies kunt zien wanneer je het meest vruchtbaar bent? Rond het moment dat het het meest elastisch is (slierten) is je eisprong. (zwangerstraks.nl)

Kan heel wat testen schelen..

Terug
Bovenaan