ovutesten

A

Anoniem

Guest
Hai!

ff een berichtje van mij. Ik ben dit weekend begonnen met de ovulatietesten. Het is wel een gedoe vind ik. Maar het is voor een goed doel natuurlijk!!!
Ik ben benieuwd!
Verder gaat het wel z'n gangetje hier. We klussen regelmatig, maar niet meer geforceerd. Gewoon omdat we zin hebben. Als de ovulatietest positief is doen we het natuurlijk wel vaker!
Ik merk wel dat het allemaal veel energie kost. Je bent er toch veel mee bezig... Ik ben soms erg moe en lusteloos. Maar het gaat vast wel beter als de zon weer gaat schijnen!
Yvette en Kaa hoe is het met jullie? Houden jullie het een beetje vol?

Liefs Waterman xxx

Heb precies hetzelfde gevoel als jij.......pfffff...ik ben er ook wel meer mee bezig als ik zou willen hoor!
Het vervelende aan de ene kant is dat ik mijn eisprong voel, kweet niet of het dan al te laat is om te klussen, maar door dat gevoel word ik er wel constant aan herinnerd dat we MOETEN klussen, snap je?!
Nu is het zo dat mijn vriend erg druk is op zijn werk en dus s'avonds bekaf is, wat wel te begrijpen is maar ik wil dan zo graag klussen omdat ik bang ben dat er anders weer een maand voorbij is :( ik wil mijn vriend niet onder druk zetten en dus vertel ik hem niet van mijn vruchtbare periode maar zie wel hoe het uitkomt.....nu ist geval dat we op dag 12 geklust hebben en daarna niet meer...zzuccchttt...zit nu op dag 15 en voel mijn ei....hoop dus dat ik hem vanavond zover krijg en dat het nog zin heeft gehad....moet als vrouw wel heel geduldig zijn ook hé hahaha het blijft moeilijk wanneer het niet één twee drie wil lukken, maar we bljen positief oké,

Succes en we houden elkaar op de hoogte,

Liefs Kaa

Nog even dit hahaa ik heb dan ook zoiets van KOM OP, wat voor moeite kost het nou om net even in die paar vruchtbare dagen een aantal keer extra te klussen....maarja, mannen houden niet van druk op de ketel hé en gaan er anders mee om dan ons meiden!

Lieve Waterman,

Met mij gaat het oke. Ik zit te wachten op mijn ei (als ik die uberhaupt heb) Ik verwacht hem a.s. zaterdag/zondag ongeveer. Heb mijn mannetje lief verteld dat we het die week iedere dag moeten doen. Ha ha......
Omdat we het tot nu toe om de dag deden. Misschien helpt iedere dag meer??? Het spontane vrijen is er wel af hoor en dat vind ik best jammer. Hij snapt het wel en doet dan ook erg zijn best. De lieverd.....

Nou dit was het weer.

Liefs Yvette

Terug
Bovenaan