ovutesten

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen, ik heb  gisteren ovutesten besteld, om het een beetje in de gaten te houden wanneer ik mijn eisprong heb dan moet het toch een keer raak zijn als je dit al van te voren weet!!!?? ik ben nu 2 jaar bezig voor een tweede kindje!! ik weet sommige van jullie zijn al veel langer bezig en lopen in het ziekenhuis enz... en dat vind ik echt heel erg , maar welfijn dat er voortaan medici is die je kan helpen met zwanger raken enz,.... en dat je dan toch ooit eindelijk een wondertje in je handen mag houden ( of twee)!
ik heb van de ene kant lekker lullen want ik heb al een dochtertje van 4,5 jaar maardat is ook niet vlekkeloos gegaan, bij mijn eerste zwangerschap van mijn zoontje , ben ik ingeleid met de 26 weken omdat mijn zoontje het syndroom van potter had, en is ook gestorven op zijn geboorte dag, en na 3 maanden was ik al weer zwanger van mijn dochtertje en dat ging vrij goed , natuurlijk wel alle onderzoeken en echo gehad bij proffessors in maastricht enz.. maar bij een zwangerschap van 36 weken ging het weer wat minder met mij ik kreeg zwangerschapsvergiftiging en toen heb ik medicijnen gekregen om mijn bloeddruk naar beneden te krijgen en toen ben ik met 37 weken ingeleid en toen is mijn dochtertje geboren , wel wat klein maar kerngezond,
dus het ging ook allemaal niet zo gemakkelijk bij mij maar alles is goed gekomen, ik vertel jullie dit vehaal omdat jullie anders misschien denken wat doet zei hier!! omdat ik nu niet in de mm zit!! we hebben nu alle onderzoeken weer achter de rug en alles is goed bij ons dus het moet zo kunnen lukken!!
maar nu mijn vraag??
als de ovutest pos is moet je dan nog gaan klussen of ben je dan al te laat?? want ik hoor ook dat je dan al je eisprong hebt gehad!!
daarom vraag ik het even aan jullie mischien heeft iemand van jullie hier ervaring mee??en wanneer moet je gaan testen met de ovu testen?? ik ben gisteren ong geworden dus zit nu mooi in het begin dus ik zou volgende week toch gaan starten met de testen  of niet??
sorry  voor mijn lange verhaal maar moest dit even kwijt,
alvast bedankt, veel liefs wendy  

Hallo,

Als de ovutest aangeeft dat je een eisprong hebt dan moet je gaan klussen. Je hebt dan nog geen eisprong maar deze zit er aan te komen. Succes ermee.

Groeten pinklady

Hoi Wendy,

heftig zeg, als ik je verhaal zo lees.
Welke ovu-test heb je?
Ik heb de test van Mat Care en daar staat in de bijsluiter:'De LH piek duurt 1-3dagen en daalt daarna snel naar de normale hoeveelheid. De ovulatie vindt 20-48uur na start van de LH piek plaats. Dit is de meest vruchtbare periode van de menstruatie".

Ik ben net 2 dagen met deze test bezig.  Tot opheden geen piek. Ook ben ik bezig met temperaturen. (kan er nog  niet echt iets uit halen).

Veel succes.

groetjes naamgenote.  

Terug
Bovenaan