ovutesten

A

Anoniem

Guest
Hoi
Ik heb een paar dagen de ovutesten gebruikt. Eerst geen enkele streep te zien en nu sinds 3 dagen zie ik telkens een hele lichte streep die elke dag iets meer zichtbaarder wordt, maar nog steeds licht is.
Kan dit?
In mijn optiek zou, als je 1 dag een lichte streep hebben, de volgende dag een dikke streep moeten hebben? Of wel dat je dat je dan de volgende dag je LH piek heeft.
Iemand ervaring mee hoe lang zo'n lichte streep kan duren?
Het zijn testen van sensitest.
Gr.Mamajo

hoi,
nou bij mij dacht ik het ook maar kreeg geen gezichtje te zien had de cb digitaal,
maand erna weer gebruikt ene dagg 1 streep en opeens voldoende dag kreeg ik smile in het display.2 dikke strepen.
toen ik die test eruit haalde dus dat zegt niks.
gr marjan

HOi Ik heb een dag een lichte streep gehad, verder niet. Ik ben die ronde wel zwanger geraakt. Maar ik vond de test ook niet echt heel duidelijk hoor
groetjes

Hallo
Ik vind die testen van sensitest ook erg onduidelijk!
Ik gebruik de testen van clear blue digitaal met de smily. Super duidelijk! Hierbij hoef je niet op de streepjes te letten..
Succes!

Ik heb testen van matcare die ik nou voor de 2e keer gebruikt heb. Beide keren had ik een paar dagen lichte strepen (een dag of vier). Afgelopen ronde had ik voor het eerst een donkere streep, dat was de 5e ovutest. Volgens mij kan dat dus wel.

groetjes Bubbles

hey sola,
die heb ik ook gebruikt.
had 2 x helemaal geen smile
laatste keer kwam een smile,
dat ding geeft het zelf wel aan,hoeft niet op te letten.
en je moet zeker niet kijken naar die strepen.
ze zijn wel wat duurder,maar er zitten er wel 7 in.
kon er 2x mee doen.
gr marjan

Heb ik ook gehad hoor.
Ik was de 1e keer dat ik de testen van Sensitest heel boos, vond het belachelijk dat die dingen het niet deden. Later bleek dat mijn ei gewoon nog niet geweest was.
Wel is het zo dat niet altijd de testlijn gelijk of donkerder is dan de controlelijn. Mijn piek is heel erg kort. Als het een beetje in de buurt van de controlelijn komt is die voor mij positief.

groetjes en succes!!

Terug
Bovenaan