ovutesten

A

Anoniem

Guest
Ik ben eruit, ik ga aan de ovutesten!! Nu alleen nog even bepalen welke. Wat gebruiken jullie? Zit zelf te denken aan die van sensitest maar wat kosten die en hoelang doe je daarmee? Hoe werkt het eingelijk? Vanaf wanneer moet je gaan testen en wanneer op de dag?

Liefs ciomama

Hey Ciomama,

Ik had ze van testjezelf.nu en was hier erg tevreden over!
Wanneer je moet testen ligt aan je cyclus. Ik teste in het begin bij dag 11 (cyclus van 32 dagen). Zeker de eerste keer gebruiken zou ik niet zuinig doen met de testen hoor. Je ei missen geeft meer onzekerheid.

succes! Liefs Lisette

Geen ervaring mee, en hoop ook dat dat niet nodig is maar succes meid!

Haai

Ik gebruik de testen van sensitest.. die bevallen hier al heel lang uitstekend! Je moet even je duur van je cyclus uitrekenen en daar kun je mee gaan testen maar idd ik zou ook niet zuinig zijn met ze de 1e ronde. Die ik heb kan je niet met ochtendurine gebruiken en moet je elke dag rond dezelfde tijd gebruiken, nu lukt dat hier niet altijd maar krijg wel resultaat!
Hoelang ben je bezig?

Goed onderwerp ik ga deze maand ook beginnen met testen.. Ik heb ze een paar maanden geleden gebruikt van de kv maar die vond ik wat onduidelijk, de streep kwam niet heel duidelijk door en kreeg wel 3 dagen de zelfde uitslag dus wist niet wat ik er van denken moest.

ik heb zelf een hekel aan al die streepjes, dus ik heb die van clear blue! als je je ei hebt krijg je een smiley te zien, geen ei geen smiley!wel duur maar doe er 2 maand mee!succes

Ik heb een cyclus van 23, max 25 dagen. Beginnen zodra de ongi weg is? Denk dat ik die van sensitest via internet bestel. Ik stond gisteren voor het vak bij de kv stond er ineens een kennis achter me. Heb maar gauw de paracetamol gepakt hihi!

Liefs ciomama

Oh ja, ik ga nu naar ronde 4. Nog niet erg lang, maar zit ook aan de primolut vanwege een rare ongi (eerst een week bijna niks, dan nogeens 4 dagen volop). Ben dus ook heel erg benieuwd wanneer ik mn ei heb.

Ik heb ze altijd van sensitest.nl, de dipsticks zijn prima! Niet duur en je kunt zien wanneer je moet starten met testen, is afhankelijk van je cyclus.

Ik wil je wel n tikkeltje 'waarschuwen'. Enerzijds is het makkelijk om te weten dat je ei eraan komt, anderzijds maakt het het misschien wel erg verplicht en kan t averechts werken. Tis mss een idee om je man er niet van op de hoogte te brengen, bij mannen kan het soms de druk opvoeren en dan... ;-)

Groetjes

Terug
Bovenaan