Ow ik voelde mijn (paas)ei!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden!!

Volgens mij voelde ik mijn lieve (paas)eitje vanmiddag! Beetje een kloppend gevoel rechts......heel gek om te voelen. Maandag is het 14 dagen na mijn ongesteldheid dus het kan kloppen!

Ik neem geen risico dus aan de klus vanavond!

En dan is het over twee weken weer spannend...

xxxxxxxxxxxxxxxx mij

P.s: hoe gaat het met jullie eitjes?

Wat grappig dat je je ei hebt gevoeld!!! Heb ikzelf nog niet meegemaakt. (let er ook niet zo op eigenlijk) Ik hoop mn eitje nu geen eitje meer is, maar een piepklein babytje!! Nog een weekje geduld...

Veel klusplezier komende week!!
Liefs ciomama

heej micromuis, misschien een gekke vraag vanuit deze kant, maar als je je ei gevoeld hebt, dan ben je toch al te laat???

of ben ik nou abuis?

Volgens mij wordt je zwanger als je ei binnen 24 uur bevrucht is. Dus dan zou nu klussen een goede zet zijn hihi!!

Liefs ciomama

veel plezier en succes vanavond ;-)

hoop op prachtig gevuld paasei voor je..

X

Ja ja ook ik zit te wachten op mijn eitje. Eet me trouwens suf aan de echte gevulde eitjes...zooo lekker... maar dat terzijde! Ik zit maandag op dag 14, maar had voor mijn miskraam mijn ei al op dag 12. Dus vanaf gister zijn we van plan om om de dag te klussen en heel veel hopen en duimen!!! Aan mijn afscheiding is trouwens nog niets te zien. Allemaal veel plezier en succes de komende dagen, voor wie zit te wachten.

Hey mamma-anna,

Voor jou ook heel veel klusplezier en hoop met het beoogde resultaat!
eet smakelijk in de paaseitjes ;-) Dat gepraat hier over die heerlijke dingen doen me besluiten straks de winkel ook eens te gaan paasplunderen..

Dames sterkte, succes en plezier.
X

He Lisette, wanneer ga jij aan de klus, of ben je net klaar....?Liefs Anna.

Terug
Bovenaan