ow jee...morgen 20weken echo...

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
wij hebben morgen de 20 wk echo vind het heel spannend en eng omdat ik bang ben dat dit kindje ook het met het hartje heb net als mijn dochtertje en dat hoop ik toch echt niet  sorry dat moest ik even kwijt want ik vind het echt best eng....

veel liefs samantha..

He Samantha,

Veel sterkte gewenst met de 20weken echo morgen. Ik hoop voor jullie dat er positief nieuws is en dat jullie wondertje dit keer geen hartafwijking heeft.

liefs,
Dion

Hallo,

Heel veel succes morgen, ik kan me voorstellen dat je het eng vind en ik hoop ook dat jullie kindje gezond zal zijn, dan kun je pas écht gaan genieten van je zwangerschap.

groetjes

Sterkte morgen en als alles goed blijkt; niet vergeten te genieten van dat kleine wezentje op het scherm!

Liefs Nika

hoihoi, sterkte idd maar ook genieten van de beelden hoor!!!

liefs linda

hoi Samantha,

heb je de echo al gehad?
ik hoop dat je het net zo leuk had als ik en geen nare dingen te horen hebt gekregen

xxsuzan

hoi hoi,

wij hebben gister de 20wk echo gehad en het hartje was goed!!! we zijn echt super blij!!! maar ze hadden vastgesteld dat het een jongen zou worden voor een week trug  en dat het te klein was....maaaaarrrr....nu  is er vastgesteld dat het een meisje is en precies op de middel lijn zit van de groei en dat dat goed was.... wat is het nu??? dat heb ik ook gevraagt aan de gyn en die zegt het is een meisje en de andere gyn die zal het wel verkeert hebben gezien....  ik snap er nix meer van.... ik durfde alleen niet te vraagen of het er mss 2konden zijn omdat dat heel veel voorkomt bij ons in de familie en bij mijn vriend ook....ik weet het echt niet meer iemand een iedee?!
wat het ook is en hoeveel het er ook zijn  het is gezond en daar gaat het om en  wij  zijn er trots  op!!!

veel liefs samantha..

Hoi Hoi!

Fijn joh dat alles goed is met jullie kindje! Ik las van de week al jouw verhaaltje en nu zie ik dat je geweest bent. Echt super! Alleen een beetje vaag dat ze eerst een jongetje zien en nu ineens een meisje. En een tweeling? Ja, ik zou gewoon nog eens bellen hoor, zou het toch wel zeker willen weten.
Het belangrijkste is dat jullie moppie gezond is toch!?
Geniet ervan!
Liefs Monique

Terug
Bovenaan