Ow meiden, wat ben ik geschrokken!!!!!!

Hay meiden,

Ik had vandaag een late dienst en toen in naar de wc ging had ik roze afscheiding...............ik ben me helemaal kapot geschrokken!!!! Daar gaan we weer, dacht ik huilend!

Gelijk dokterswacht gebeld en die kunnen niks doen, geen echo niks. Ik moest maar afwachten. Dat ik geen buikpijn voel is een goed teken zeggen ze.

Mocht ik wel buikpijn krijgen en meer "bloed" verliezen, dan moet ik gelijk terugbellen........

Waarom??????????????? Dit kunnen ze me toch niet aandoen! Het zal me toch niet weer gebeuren dat ik het verlies? Wat een afschuwelijke onzekerheid......help me alsjebliefd hopen dat alles goed is en er idd een adertje geknapt is zoals de dokterswacht me vertelde..........

Ik kan wel op mijn blote knieen smeken...........kindje, blijf deze keer wel bij me....

Liefs...........
 
Ohh lieve lieve meid

Ik kan me voorstellen dat je nu heel onzeker ben. Kun je de vk niet bellen?? Of de Gynaecoloog? Je hebt het al eens meegemaakt toch dus waarom doen ze bij jouw geen vroege echo met 6 of 7 weken?? Hier doen ze dat wel als het al eens is misgegaan dat je een vroege echo krijgt.

Liefs
 
Oh meid, wat zul je geschrokken zijn! Ik zit helaas in hetzelfde schuitje als jij. Ik had gisteren een paar keer bruinige afscheiding bij het afvegen. Dit herken ik helemaal niet van mijn vorige zwangerschappen, dus ook ik maak me vreselijk veel zorgen. Verder heb ik een heel zwaar drukgevoel in mijn buik. Ik ga dinsdag de vk bellen, ben dan 6 weken en ga dan vragen of ik ook een vroege echo kan krijgen. Dit omdat ik ook een psychisch verleden heb en momenteel echt niet met bepaalde spanningen om kan gaan. Ik ga met je mee duimen en hoop voor ons beiden dat het allemaal goed komt.
 
Ai ja dat is inderdaad schrikken en zeker de machteloosheid maakt dat je jezelf helemaal kan opvreten van binnen. Helpt het om iets te doen zodat je voor afleiding zorgt zo put je jezelf in ieder geval niet uit.

Heel veel sterkte allebei
Ik duim hard
 
Hay meiden,

Niks meer verloren, het is daar, tot nu toe dan, bij gebleven.....

Betty..............wat erg! Ik duim voor jou dat het ook goed gaat! Wat een rotgevoel hé? Bij mij was het lichtroze..................we duimen voor elkaar!

xxxxxxxxxxxx
 
Hoi micromuis, wat vervelend dat je dit (weer)mee moet maken. ik weet precies hoe je je voelt. Die onzekerheid daar wordt je gek van. Ik heb zelf al 2 mk gehad.

En had gisteren licht bloedverlies, vandaag alleen bij afvegen. Het kan zijn dat je baarmoedermond extra doorbloed is, maar ik reageer precies zoals jij. Mijn man werkt in het buitenland en is er nu ook niet.

Ik hoop dat het toch nog goed komt, voor ons allebei. Ik ga morgen bellen voor een 6 weken echo.
Meid houd vol, zolang je geen buikpijn hebt, gewoon positief blijven!
 
Terug
Bovenaan