ow ow dat zuur

A

Anoniem

Guest
Wat is dat toch vervelend en kan dat je plezier in een lekker broodje verpesten..
bah.. vla niet aan te slepen hier in huis, maar het helpt voor een kwartier.. Rennies helpen ook haast niet meer..uur of wat..maar zodra ik maar een slok water neem is het weer feest.. pfff

wat kan helpen is een ander merk
PH Regla of wat bij goed werkt, is Graviscon
kleine beetjes eten
en wat rechtop slapen

ben een sepr. mama die er ook onwijs last van heeft.... vreselijk

erg he dat zuur!Heb er heel lang last van gehad en het werd wel weer minder maar heb het van de week ook weer heel erg gehad s'nachts. Ik had wel Rennies is huis maar gezien mn diabetes moet ik suikervrije hebben en die had ik niet in huis, de volgende dag maar even vlug in huis gehaald

Gek genoeg had ik er idd ook weinig last van tot afgelopen weekend.
Ik zal morgen eerst vragen aan de verloskundige wel ik nog meer veilig kan gebruiken.

Rechtop slapen zal het niet worden, maar gelukkig heb ik er dan ook minder last van, het is nu meer overdag en dan zijn we al rechtop zeg maar :)

ken het probleem heb er ook erg veel last van. de verloskundige vertelde me dat ik er zo'n last van had doordat de kleine in een stuit ligt en met zijn hoofdje dus tegen mijn maag aan drukt. Succes en hoop voor je dat het toch minder wordt

Die van mij lag wel goed en is zelfs al een aardig stuk gedaald..sinds dat dalen is het erger geworden terwijl je zou verwachten........maar goed.. Zit altijd al wat raar in elkaar...

Terug
Bovenaan