Ow!

A

Anoniem

Guest
Hay meiden,

Nog steeds niet ongesteld! Had wel af en toe een prikkelig gevoel in mijn Cupje B en voel nog steeds een vreemd gerommel, gezeur........wat is dit nou meiden?

Ben nu 2 dagen overtijd en de test was in ochtendurine vanmorgen weer negatief.....
Afscheiding is wit en niet veel.........vreemd.

Verwarrend want 30/31 dagen is een half jaar standaard geweest bij mij, veranderd dit nu ineens of is de HCG nog te zwak? De eerste keer was ik 4 dagen overtijd en toen zag ik pas een licht streepje......

Dat ik ongesteld wordt is vervelend maar nu is het alleen maar vervelender....................

Waarom zijn er nog geen I-phones te koop die je op je buik legt en je even kan kijken?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxies mij

@Ugly Betty:

Wanneer kom je met je zoontje Derek een bakkie doen?

;-)

Wat zou dat fijn zijn!! Dan weet je iig waar je je op in kan stellen, want dit schiet idd niet op! Ik hoop dat jij meer geluk hebt en dat je binnenkort positief test!!!

Liefs ciomama

He Micromuis, wat naar om zo in spanning te zitten! Maar echt negatief zie ik het niet in, met je vorige kindje testte je ook pas 4 dagen overtijd licht positief. Waarschijnlijk maakt jouw lichaam gewoon wat minder snel veel HCG aan. Ik ga voor je duimen!

Ik hoop voor je dat je nog erg weinig hcg in je hebt en dat je over 2 dagen lekker positief test.
Dit is niks natuurlijk je wilt het gewoon weten!

succes met wachten meid.
Zal ook voor je duimen

Terug
Bovenaan