owh dat doet zeeer!!!

A

Anoniem

Guest
hallo luitjes

met mij is allees nog steeds rustig ik ben nog steeds niet ongesteld, en volgens de laatste test vorige week ook niet zwanger,
nou heb ik toch iets, deze week als we sexs hebben was het zow gevoelig bijna pijnlijk.
dat heb ik nooit maar de laatse week is dat waar zou het aan kunnen liggen??
heeft iemand dit ook gehad?
kunnen jullie me helpen.

liefs kim

hoi hoi
ik had afgelopen week mijn ei en daarin hebben we ook veel geklust en nou had ik idd ook last van een flink gevoelig , ja eigenlijk wel wat pijn gevoel in mijn onderlijf
wat mij wat beangstigde was dat ik de ochtend erna wat oud bloed had verloren
en dat alleen nadat we geklust hadden
altijd maar 1 drup oud bloed en 1 keer iets rozig en erg slijmerig
weet tot nu toe niet wat t is geweest maaar heb me hier laten vertellen dat het door de eisprong is heb er zelf nu pas de eerste keer last van heb dit noooooit gehad
kan je denk ik niet verder helpen maar nu weet je dat ik ook last ervan heb
hoop dat mensen ons nog kunnen vertellen wat dit alles is!!!
veel liefs tamaar

hoi tamaar

nou het kan bij ons niet liggen aan het vele klussen in ieder geval
want we doen het alleen als we er zin in hebben niks omdat het moet, maar weet niet wat het dan kan zijn, misschien inderdaad iets met eisprong on innestelling ik weet het ook niet, ik heb ook al de hele dag super erge last van mijn borsten ze doen zeer zelf als ik er niet aankom.
we zien wel
liefs kim

hey hey,
ja wij klussen ook alleen maar als we zin hebben maar had t idee de eisprong te hebben gevoeld en dan komt die zin echt wel vanzelf
was eigen lijk n beetje om de dag nou ja we moeten maar n weekje wachten nog en het valt me giga zwaar
verder heb ik vanaf vanmiddag een stekende pijn vooral aan mijn linkerborst en verder een gespannen buik en vanochtend even een vlaag van misselijkheid
durf alleen niet te hopen
zou toch te zot zijn ronde1....
veel liefs tamaar

Hallo,

Ik heb daar ook heel erg last van. Alsof je vacuum zit. Of hebben jullie dat niet?
Ik heb alleen helemaal niet van die syptomen en de test is ook negatief.
Ik weet ook niet hoe lang mijn cyclus is omdat ik pas 1 maand gestopt ben met de pil. Maar officieel had ik het vorige week vrijdag moeten worden.............

Terug
Bovenaan