oww...ben er eigenlijk wel klaar mee!

Het duurt natuurlijk nog wel even en eigenlijk heb ik ook niet eens zo heel veel te klagen, maar toch!

Ben er zo zat van om zonder reden ineens sjacherijnig te zijn, om niet tegen de buien van Joris en Elias te kunnen, om niet langer dan 3 uur te kunnen slapen omdat ik dan last van mn bekken krijg, om om 6 uur wakker te worden en dan echt niet meer te kunnen blijven liggen... enzzz....

Allemaal niet zo heel erg...kleine dingetjes allemaal, maar toch....moest even klagen!

Nu kan ik er weer even een paar weekjes tegen hahahah ;-)

Klaag maar een eind weg meid, wij weten allemaal wat je voelt........

Ik kan ook om hele domme dingen ineens heel boos reageren... terwijl ik dat anders helemaal niet heb... krijg nu ineens ook meer last van onder bij mijn liezen.... net ff de ramen gelapt... maar dat was eigenlijk al te veel.......... Had in het begin eigenlijk nooit ergens last van... maar dat lijkt nu ineens zich allemaal in te halen.......

Wij zijn een luisterend oor! wil je nog meer klagen...

Liefs

ohhhhhhhhhhhh ik weet precies hoe je je voelt!!
Dan heb nu nog een vent thuis zitten, die het nodig vind om heel de dag playstation te spelen en niet ziet dat ik misschien nog wel wat hulp kan gebruiken in het huishouden AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH om gek van te worden!! en dan zegt tie tegen mij dat heel de dag alleen maar bezig ben met denken en dat tie dat niet leuk vind...... nou echt waar??!!!

pffffffff nog effies meiden!!

liefs

Hoihoi,
kom voor het eerst reageren op deze site, kwam hem per toeval tegen.....
Maar JA! Ook ik ben het eigenlijk wel beu. Helemaal omdat ik al vanaf 6 nov thuis zit met bekkenklachten!
Maar goed, geduld is een schone zaak zegt men... vandaag nog precies 6 weken!!!

Volgens mij snappen we het prima hoor....iedereen zit wel ergens mee...het kan nu niet snel genoeg gaan en straks missen we het weer (als t je laatste keer is tenminste!) Dus klagen MOET!!!

Hee Annemiek, nog ff volhouden meid!!! Ukkie mag toch echt voor de uitgerekende datum komen ivm Jasper...

Lekker vaak je hart luchten hoor! Kom mij gerust vervelen op t juli forum hoor!!! En ik hou jou hier in de gaten hoor!!!

Nog bedankt voor t pakket!!! Ze zitten heerlijk!!!

Terug
Bovenaan