oww buikpijn....

oww heb pijn in mn buik zeg...

gisteren op de controle gemeld dat snachts met draaien ineens enorme pijn heb in mn zij kon wel janken... bleef een beurs gevoel gisteren maar vandaag mennnn aan de rechterkant van mn buik doet het zeer.. kleine is ook een stuk rustiger.....

wat moet ik doen??? afwachten???

ik heb net effe gelegen(en geslapen) en nu valt het mee...

kleine is ook een stuk rustiger maar af en toe voel ik der wel ik houd het in de gaten en als het weer zo erg wordt bel ik meteen want vind het niks hoor... bedankt voor jullie tips

Bij mij is ze soms overdag ook wel rustig. Als ik dan een tijdje zit te prikken en porren. Wordt mevrouw volgens mij wakker. De schopt zich dan helemaal rot.
Maar als je twijfels hebt gewoon bellen! Maar dat weet je wel.

Over voelen van de baby, heb ik gister toevallig gevraagt aan verlosk. als je hem maar 1x per dag flink voelt bewegen is het goed zei ze... omdat je misschien druk bezig bent geweest wiegt ie vaak in slaap maar op een rustig moment moet je hem goed gaan voelen...!! En dan niet met 1 porretje maar hele voetbalwedstrijd....is het wel 1 klein porretje per dag en verder stil, dan wel ff bellen voor de zekerheid...aldus de verlosk.

Sterkte met buikpijn en hopen dat de kleine snel gaat bewegen

Terug
Bovenaan