owww dat doet pijn! maar wat is 'dat'...

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Ik heb een beetje zitten aanrommelen met ontpillen en 3 cylussen gehad, 24, 6 en 28 dagen.
Als ik deze 4e cyclus van 28 dagen uitga dan zou ik NOD op 12 mei hebben.
We hebben goed gericht geklust deze maand! :)
Maar ik had gisteren zoooon pijn, ineens zeurende pijn links in onder buik en mijn rug.
En vandaag opeens kwam het opzetten beetje zeurend en ineens echt helse pijn, die tot aan mijn onderste doortrok...echt heel erg...het ebde op een gegeven moment weg...maar ja wat in godsnaam was het?
ei...innesteling? iets anders?

als het ei was dan moet ik nog lang wachten tot NOD, maar al het innesteling pijn is kan ik dan a testen?

owww die onzekerheid is killing...

je kan denk ik nog niet testen omdat je lichaam te weinig hcg aangemaakt heeft. Dat kan pas over 2/3 weken.

Het zou misschien best kunnen dat je pijn hebt van een aankomend menstruatie, maar kan ook idd zijn omdat je misschien zwanger bent.

onzekerheid is zoooo vervelend he? Jullie hebben gericht geklust dus dan neem ik aan dat je je ei had gespot? dan moet je toch echt nog bijna 2 week wachten met testen!weet niet wanneer je ei was maar vanaf je ei 2 week erbij tellen! nu testen heeft geen zin, is het toch negatief!
Het kan best innesteling zijn hoor! ben benieuwd!hou je ons op de hoogte?
Liefs

Hey hoi,

Klinkt wel n beetje als je ei, maar dat is niet 2 dagen die pijn dus ik heb geen idee. Kan ook bij n zwangerschap of n naderende ongi horen... Maar dit wil jij niet horen hihi! Tis helaas n kwestie van afwachten...

Groetjes

Thanks meiden, het is denk ik inderdaad wachten geblazen....xx

Ze kunnen dit forum beter 'wachtkamer' noemen, bah bah ik HAAT wachten!

Terug
Bovenaan