Owww jee! Het zal toch nog niet???

A

Anoniem

Guest
Hoidiehoi!

Even een kort vraagje van mij hoor....
Ik werd vanochtend heel duizelig wakker, dus ik zei dat terloops tegen mijn moeder vanmiddag en na een tijdje zegt ze ineens: "nou gefeliciteerd, jij bent wel zwanger!"
Ik heb in mijn vorige zwangerschap helemaal geen last gehad van duizeligheid, maar zij wel.... Ik moet nog 2 of 3 dagen tot mijn volgende ongesteldheid...Ik vraag me dus af... Heeft iemand van jullie dit gehad? Zou ik echt al weer zwanger kunnen zijn??? Brrr...

Liefs Annet
P.s. sorry voor de vragen, maar word ineens nerveus nu...hihi

Ja herken ik!! Je kunt vandaag nog wel een test doen, weet je het zeker. Ik zou het wel weten hoor!!

Succes, ik hoop het voor je

Renske

Wahaaa!!! Stel je voor................. Is het dan meteen de eerste keer raak?? Nog even geduld dus en dan: testentestentesten!!!!! Spannend!

Liefs
Susan

ps. ik word al duizelig als een paar uur niks eet, dus ik herken het niet van een zwangerschap (hebben die poepluchten van Stef er niks mee te maken? Daar kun je misschien ook wat licht in je hoofd van worden.... Ja je weet het niet!)

Weet je als ik dat zo lees, kon het wel eens raak zijn.
Maar ik teste ook altijd voor de ongi dag. Dus misschien toch even snel naar een super rijden om een test te halen ?

Jolanda.

Haha meiden bedankt!
Ik ben nu natuurlijk echt een beetje zenuwachtig!
Het zou namelijk echt gewéldig zijn!
Maar een test kopen zit er vandaag echt niet meer in hoor.
Op zijn vroegst morgen....misschien vraag ik het even aan mijn moeder. want morgen ben ik de hele dag weg.... Als ik ietsz weet, horen jullie het uiteraard meteen!

O ja, vergat te melden dat ik ook al dagen erg moe (lees slaperig..hihi) ben en het steeds kous heb....haha Spannend hoor!

Liefs Annet

hihi je gaat er acuut grappig van schrijven, als ik iets zweet en ik heb het kous, ik moest er echt even om lachen!

spannend!!!!

liefs Jenneke mv Ivar

(als ik dat hoor, wil ik oooooooook)

Terug
Bovenaan