owww zwanger

oww 29 juni was ik 1 dag overtijd en de test gedaan en zwangerrrrrrr ...de test gaf aan 2-3 weken
dus morgen 3-4 weken spannend ik heb alles precies uitgerekend en kom uit op 10 maart 2010

wow waren er mee bezig maar zo snel GEWELDIG
ik heb 1 vraag wanneer is het verstandig een afspraak bij de verloskundige te te maken
de 1 roept direct de ander roept wacht er heel even mee

alvast bedankt

Hoi Yvette!

Ik heb vrijwel direct nadat we wisten dat ik zwanger was gebeld met de huisarts die mij doorverwees naar de verloskundige! We hebben 16 juli een afspraak en ik kan niet wachten totdat het zo ver is! Waarom zou je eigenlijk geen afspraak maken? Zij kunnen je zoveel informatie geven!!

Succes!

Hoi!

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Je kunt wel gelijk een afspraak maken, maar vaak mag je toch pas op zijn vroegst rond de 10 weken bij een verloskundige komen. Dat is vaak ook de reden dat vrouwen nog even wachten met bellen voor een afspraak.

Groetjes Corina

Als jij gelijk wil bellen: gewoon gelijk bellen!!!
Wij mochten met 7 weken al langskomen voor een gesprek. Zeker bij een eerste is het fijn om snel een afspraak te hebben. En in de vakantietijd kan de afspraak beter maar alvast op tijd vast staan.

Gefeliciteerd!
Groetjes, Irene

hallo,

Allereerst gefeliciteerd!!!!!
Ik moest eerst een echo laten maken voor ik naar de verloskundige mocht. sinds 2 echo's omdat het bij mij neit duidlijk was hoe lang ik al zwanger was ( ik was nog aan de pil toen ik er achterkwam ala met deze klachten we sluiten het uit en toen kon ik inplaats van de huisarts een afspraak maken biuj de verloskundige)

groetje

Ik zou zeggen, bel ze gewoon en vraag het aan hun, meestal krijg je toch pas met 9 weken een eerste afspraak, maar zij kunnen je wel vast aanmelden voor moeders voor moeders als je dat wilt en dat kan al vanaf 6 weken geloof ik!

In ieder geval heel erg gefeliciteerd!!!

Liefs Sas
35/4

hey yvette,

zitten we rond de zelfde periode, van harte gefeliciteerd! ik heb deze week gelijk gebeld omdat de vakantie eraan komt, afspraak kan maar vast staan toch, ik kreeg gelijk heel veel tips, ook omdat ik op vakantie ga...

ik krijg trouwens volgende voor m'n vakantie al een echo, en best angstig ervoor..

fijne tijd nog gewenst, geniet er lekker van, doe ik nu ook al, ben zooooooo blij...

xx

Terug
Bovenaan