Owwww dat heb ik weer!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Nou, ik ben weer aan het mutsen.....(alweer!)
Zijn we deze maand toch maar eens een beetje serieuzer gaan proberen om weer zwanger te worden, ga ik TWIJFELEN!!! In pure theorie zou ik al zwanger kunnen zijn en nu ben ik ineens helemaal onzeker....Kan het allemaal wel enzo.....Sjongejonge!!
Wie helpt me even van mijn twijfels af???

Liefs Annet

Tip:
Het leven is leuk! Leef het zoals het komt!

Doe niet wat je leuk vind, maar zorg dat je leuk vind wat je doet! (of krijgt in jouw geval).

Als je zwanger blijkt te zijn wil je er toch niks meer aan doen, dus wat heeft het voor zin om te twijfelen?

(en de oefening was toch leuk?....)

Liefs NElleke

Sjongejonge... haha!

Waar twijfel je dan aan? Of je nu wel zwanger wilt worden, of je nu al zwanger bent of???? Kom maar op, we helpen je er wel doorheen. Vandaag en morgen ben ik op kantoor dus tijd zat om te forummen, haha, huh? Wat zeg ik nou?

hoi,
Mijn man en ik zijn al een aantal maanden weer aan het proberen zwanger te worden, en ik heb ook zo mijn uurtjes dat ik ga twijfelen.
dan denk ik ineens kan het financieel wel, wordt het niet te druk, heb ik dan nog wel genoeg tijd voor kaylin. etc.
maar ik bedenk me dan maar waarom ik in de eerste instantie een tweede wil.
en praktische zaken daar komen we toch wel uit.
mijn gevoel zegt dat ik het wil, en daar luister ik dan maar naar.
succes met alles (het zwanger raken en /of je keuze).
groetjes sylvana

Haha Toulouse, ik twijfel niet of ik zwanger ben hoor....
Ik ga er vanuit dat we er gewoon weer een jaar over doen....Lijkt me makkelijker toch?
Ik ga ook geen verhalen ophangen over cervix-slijm enzo, want daar snap ik toch geen snars van....Maar ik twijfel ineens aan:
Of we wel genoeg ruimte hebben
Of een zwangerschap met een peuter erbij niet heel zwaar is
Of we uberhaupt wel een tweede willen
Of ik niet gewoon hartstikke gek ben.....

Maar diep in mijn hart weet ik best wel dat ik het allemaal zó graag nog een keer zou beleven....Pffff.....zullen wel gewoon de kriebels zijn denk ik...

Liefs Annet
P.s. Ik zal die baas van jou wel eens even contacten....haha

...dat ben ik zelf, mijn baas! Heb dus alleen mijzelf met dit soort acties. Absoluut geen zin meer in mijn werk dus het schiet lekker op, not...

Maar terug te komen op je twijfels, oei, ik kan het mij helemaal voorstellen. Behalve dan dat je gek bent geworden. Als je er toch van uit gaat dat je er een jaar over doet heb je alle tijd om weer aan het idee te wennen.

ga op je gevoel af!! wat mij tegen zou houden zijn ook de praktische kanten, maar daar valt altijd wel een mouw aan te passen

en een zwangerschap is denk ik idd zwaarder met een peuter in de buurt, maar heb je niet iemand achter de hand die af en toe op kan passen zodat jij even je rust kan nemen? dan zou je al weer een zorg minder hebben!

ik denk dat als je gewoon alles zo graag nog een keertje wilt beleven, dat je er gewoon voor moet gaan!

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan