P.C.O en Clomid

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve iedereen,

Ik ben zeer benieuwd wie er bekend is met het p.c.o-syndroom bij vrouwen. Ik heb al info van internet opgezocht, maar wil nu graag contact met iemand die dit ook heeft. Aanstaande maandag hoor ik definitief of ik dit ook daadwerkelijk heb. De gyn dacht dit namelijk meteen omdat ik al een half jaar niet ongi ben geweest. Hij vertelde me ook dat als we aan kinderen willen gaan beginnen, ik Clomid kan gaan slikken. Kent iemand dat? Of is iemand mede hierdoor toch zwanger geworden? De gyn zegt namelijk ook dat het voor mij moeilijk(er) is om zwanger te worden omdat ik dus bijna tot geen eisprongen krijg/heb. En ik en m'n man willen ontzettend graag kids! Met Clomid schijn je je eisprongen meer te activeren en dan dus toch meer kans te hebben op een zwangerschap.
Ik hoor het graag van jullie
xx

hoi madelief
ik heb ook een email adres met madelief
ik heb het zelfde ik word ook niet ongesteld. ik heb nu een zoontje van 10 maanden, door clomid.
dus het kan idd als je zin hebt om te mailen dan geef je me email adres maar dan zal ik meer vertellen
groetjes kaat

Hoi Kaat,

Heb net een nieuw berichtje geplaatst met mijn e-mailadres.

Groetjes

Hoi meiden,

Als ik dit zo lees wordt ik best een beetje angstig. nadat ik gestopt ben met de pil ben ik namelijk ook niet meer ongesteld geweest. Dit is nu 5 maanden geleden. Mijn huisarts heeft verder niets aangegeven over clomid en p.c.o.. Hij heeft alleen gezegd dat ik dit najaar maar weer terug moest komen. Ik zit dus eigenlijk mijn tijd uit te dienen tot ik weer bij hem langs kan, terwijl ik ondertussen stikonzeker wordt.

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan