p.s. ik heb romed testen besteld?

Nou lekker dan, ik heb die romed testen besteld en nu lees ik dat die neit goed zijn? Terwijl ik daarvoor steeds las dat ze wel goed waren? Wat is het nu? Heeeeelp...... Wie weet het nou zeker?
 
Ik zou maar een CB gaan halen want echt die dingen deugen niet! Ik heb het al eerder gemeld bij mij geven die dingen steeds negatief aan terwijl het positief was.

Gr
L
 
Hoi Crienie,

Ik heb die Romed testen ook in huis, meestal test je toch vaker. Ik zou ze gewoon gebruiken en mocht het zo zijn dat ze negatief zijn en je toch denkt zwanger te zijn, zou ik alsnog een CB halen. Als ze positief zijn zou kun je dat natuurlijk ook doen maar ik denk dat ze die dingen niet zomaar verkopen en positief geven ze niet zomaar aan!!

Suc6 ermee in ieder geval.

groetjes Po
 
Hoi, volgens mij zijn die Romed testen net zo betrouwbaar als de andere testen! En dat is 99%. Ik heb de Romed test ook gebruikt en bij mij was hij wel positief, wel lichter als de CB test, maar toch duidelijk genoeg. (ik heb helaas een miskraam gehad). Maar volgens mij kun je ze gewoon gebruiken hoor!! Heel veel succes en ik hoop van harte dat het positief is!!

Groetjes Cath
 
Hoi meid,

Ik ben het helemaal eens met Cath. Ze zijn echt net zo goed als de andere testen. Sterker nog, bij mijn vorige zwangerschapstest gaf de Romed meteen positief aan terwijl de CB negatief aan gaf en ik was toch echt zwanger!!

Maak je niet druk dus.

Groetjes Ina
 
Terug
Bovenaan