paar daagjes naar portugal

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

ik ga zaterdag samen met Noa (4 jaar) een paar dagen naar portugal. Mijn ouders zijn voor 6 maanden op rondreis met de camper en gaan eind februari voor 3 maanden naar marokko. Met ryanair kost het echt geen drol om naar faro te vliegen (40 euro voor ons 2en) en opa en oma hebben daar voor een paar dagen een huisje gehuurd.

Heerlijk he!

groetjes chimene

Hoi!
Toe maar..wel een hele onderneming, maar wel erg leuk, en lekker om er even met je kind tussen uit te gaan zeg..
Gezellig ook, om opa en oma dan te zien...
Hoe is het weer daar nu?

Gr Rina, en veel plezier samen!

o wat een heerlijk vooruitzicht!
En inderdaad voor het geld hoef je het niet te laten...lekker hoor.

Geniet ervan en veel plezier met je dochter samen bij opa en oma

groetjes Tamar & Sarah

Ohhh lekker zeg, alleen de dames op stap!! Hele onderneming maar wat geweldig dat je dat gewoon doet!!!
Alvast heel veel plezier..

gr. Ilone

Grappig dat er meiden zijn die het een hele onderneming vinden.Ik heb juist zoiets van heerlijk alleen maar 1 kind om op te letten, wat een rust.

Noa weet het nog niet want dat duurt het wachten nog zolang en de oudste gaat dan natuurlijk piepen dat hij niet mee mag. Noa is nog niet leerplichtig dsu die kan gewoon een paar dagen van school wegblijven en jelle niet meer.
Jelle wil echt al langer dan een jaar een nintendo ds lite en die krijgt hij zaterdag als wij weg gaan. Dan vindt hij het vast niet erg meer dat hij niet mee mag.

groetjes chimene

Wow Chimene,
Dat lijkt me erg leuk, even lekker weg, heerlijk!
En voor die prijs hoef je het zeker niet te laten, heel veel plezier!
Jelle zal na het zien van zijn cadeau wel net zo blij zijn als Noa, denk ik, haha.

Groetjes,
Shivana

P.s.: oh ja, Noa is echt een mooi meisje ^_^

Wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lekker hoor samen met je meisje weg!!! Wordt vast een hele belevenis voor haar. Gaat ze voor het eerst vliegen?

gr.Ing

Terug
Bovenaan