paar dagen afwezig

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben er een paar dagen niet want ik heb geen internet verbinding. Spreek jullie snel weer en lees alles mee via mijn mobiel maar kan daarmee niet reageren

groetjes \linda

Hoi Linda,

Wat jammer dat je enkele dagen niet mee kan forummen. Gelukkig kun je wel meelezen! Ik ben erg benieuwd hoe het was bij het Huis van Sinterklaas. Maar dat horen we vast volgende week wel. Alvast een fijne Sinterklaas! Nu is het bijna...!

Veel groetjes
Babybelle en ook van Bellientje

He Linda,

Drama zonder internet hahaha. Nou ja niet helemaal voor jou. Relaxed dat je het op je mobiel hebt!
groetjes Maris

hoi Linda,

ook ik vroeg me af of je al last hebt van afkickverschijnselen ...lijkt me drama zo zonder internet maar gelukkig kan je wel meelezen...

Groetjes,
Tamar

hoi meiden. Ik was even benieuwd of ik toch een berichtje achter kan laten. Als jullie dit lezen dan is dat dus gelukt. Maar makkelijk is anders. Ik hoop dat jullie allemaal een leuke sinterklaas gehad hebben of nog gaan krijgen. Wij vieren het vandaag. En dan hoop ik ook weer snel online te zijn want dit schiet niet echt op :) en de afkick verschijnselen vallen wel mee hoor, slapeloze nachten, trillen, koorts, zweten, paniek aanvallen. Allemaal best te doen. Meiden tot snel. Liefs linda.

Haha, jij bent echt grappig, toch ff stiekem proberen om een berichtje te plaatsen en het is nog gelukt ook.
Ik hoop dat jullie ook een leuke Sinterklaas hebben vandaag,
groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan