Paar dagen na eisprong

Hallo meiden,

Donderdag gaf mijn clearblue ovuluatietest een smiley aan en hebben het die avond en dagen erna seks gehad dus goed getimed. Sinds gisteren ben ik niet lekker. Misselijk maar niet overgeven en Heb een raar gevoel in mijn buik, steken links onder en het gevoel dat ik spierpijn heb in mijn buik. Vanochtend weer misselijk en niet overgeven maar wel veel hoofdpijn... kan dit te maken hebben met bevruchting/innesteling? Of is het een griepje?
 
Ik herken jouw klachten op de misselijkheid na! Ook ik had donderdag mijn eisprong... ook wat raar gevoel in mijn buik en maandagavond inderdaad ook spierpijn gevoel bij mijn baarmoedermond. 
Het kan wel dat het de innesteling is volgens mij (of ik wil het te graag, haha).. afwachten ?
 
Aaltsje dat is ook toevallig zeg!!
ik hoop het zo voor ons beide! 
Hoe lang zijn jullie bezig en had je ook een mirena spiraal ?
wanneer wil je gaan testen??
 
Ja klopt en het valt ook wel op, normaal bijna nooit hoofdpijn en nu al paar keer gehad de afgelopen dagen!
Wij zitten nu in ronde 5 en jullie?
Ja ik had ook een Mirena spiraal, heb hem in november laten verwijderen, omdat ik ineens weer ongesteld werd elke twee weken. Terwijl ik daar eerder nooit last van had. Voelde als een soort teken ?. Jij dus ook een spriaaltje? 
Ik heb rond 18 mijn NOD. Eerst maar afwachten of ik ongesteld wordt of niet... al paar keer wat teleurgesteld geweest omdat ik dacht dat het raak was... Spannend hoor! Wanneer wil jij testen?
 
Hi meiden, ik heb dit vorige maand ook gehad. Spierpijn in de onderbuik en vlagen van misselijkheid een weekje na mijn ovulatie. Helaas niet zwanger, maar wel een griepje gehad... ik hoop voor jullie dat het raak is natuurlijk. 
 
Spannend ! Hopelijk hweet het zich in genesteld! 
Hier ronde 2 met afgelopen zondag me ei maar man lief was aan het werk -.-
Dus vrijdag en zaterdag geklust. Afgelopen maand een cyclus van 38 dagen dus hou die maar aan met testen haha. Hopelijk hebben we allemaal goed nieuws eind maart !
 
Xx
 
Bedankt voor jullie reacties! 
Het is heel fijn om hierover te praten omdat we allemaal in onzekerheid zitten. Ik heb ook jaren de mirena spiraal gehad en heb een cyclus van 28 dagen, dus dat is perfect. uiteraard weet ik niet hoeveel invloed dat heeft.?? Wij zitten nu in ronde 2 en ik merkte dat ik vorige ronde (de eerste) echt van alles voelden en dacht aan zwangerschap en nu probeer ik mij voor te houden dat het een griepje is. uiteraard hoop ik dat het nu raak is want wij willen zoo graag.. Bij iedereen is het verschillend, de ene is binnen 2 maanden zwanger en de andere in een jaar.. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen maar ik hoorde dat de Kruidvat 2v5 heel gevoelig is dus ik denk dat ik toch van het weekend ga testen.. 
Het is zo raar, die misselijkheid is inderdaad met vlagen en moet niet overgeven.. Vermoeidheid heb ik wel heel erg gisteren lag ik weer om 21:00 uur uitgeteld op bed en dit heb ik echt noooit...
 
Terug
Bovenaan