paar foto's van Thomas' verjaarsdag

kaarsjes uitblazen!

cadeau uitpakken (boerderij van duplo)

de taart

voor de kindjes als ze naar huis gingen

Leuke slinger he??

wauw een cadeau met ballonnen!!

Druk met uitpakken

Hoe oud ben ik geworden?? (ja zo kan het ook he? haha)

versiering binnen

traktatie kdv (zit een zakje nibbit chips in)

voor de juffrouw

voor de allerkleinste

En dit heeft hij (bijna) allemaal gehad. Let aub niet op de zooi op de tafel

deze stoere fiets heeft hij ook gehad!

Nou dit was de verjaardag van Thomas. Het was een erg leuke dag en zoals jullie al kunnen zien is meneertje erg verwend. Zondag komen nog vrienden van ons gezellig bbq en.
Liefs Esther en Thomas

Wooooow groots! Wat een kadootjes!!
Ennuh die slinger (niet met die naam, maar met die verschillende stofjes) heb je die gekocht of gemaakt?
Ik vind ze namelijk meestal vrij prijzig (voor een slinger....). Dus ik dacht erover om 'm zelf te gaan maken......
Niet dat ik zo'n held ben op de naaimachine, maar een slinger moet toch lukken, niet?

Zow Thomas, jij hebt een leuke dag gehad! Je moeder heeft er flink haar best op gedaan. Erg leuk, die taart van karton!

En Nelleke, mocht zo'n slinger op de naaimachine niet lukken dan zou je het altijd nog met plakvliseline kunnen proberen (of in het ergeste geval: nieten, hahaha!)

Groetjes,
Ellen mv Julian

dat ziet er super leuk uit...enne die verjaardags taart van karton ..heb je daar een voorbeeld van? vind ik leuk voor op school uit te delen en ik heb binnen kort 3 jarige kinderen...dus als je mij kunt vertellen hoe je dat gedaan hebt???
HEEL graag.

Wat heb je een leuk mannetje om te zien en wat een ventje al echt.
Opeens is het baby er van af he? Merk ik met Chris ook...maar haha..die is nog maar 1 (ruim een maand nog...slik)

Wat ben je verwend met kadootjes!
Ik moet nog steeds wat bedenken...ga ik meteen doen

groetjes Pascal

Gave slinger he! Die heb ik gekocht bij thomas zijn toekomstige school! Ze hadden daar toen braderie ik heb m gekocht voor 20 euro (ja steun gelijk de school haha) Maar hij is heel makkelijk zelf te maken
Ga zelf ook nog aan de slag om die slingers te proberen te maken. Ik heb van mijn schoonmoeder een naaimachine gekregen en die wil ik gaan uitproberen.
Liefs Esther

Leuke foto's! Wat een grote knul heb je al weer. Thomas is een mooi mannetje! Hij is flink verwend en heeft ook  goed  uitgepakt met uitdelen zo te zien. De slingers zijn allebei erg leuk. Ik ben ook al begonnen een stoffen slinger te maken voor Thoms verjaardag, ben benieuwd of ik hem straks met goed fatsoen op kan hangen, haha. Ik ben verder niet nieuwsgierig, hoor  maar wat staat er nou op zijn rode t-shirt?
Groetjes Laura mv Thom

Maar hoe zit het nou met die taart? want ik vind hem ook erg gaaf!!!!

Thomas is weer schandelijk verwend, maar ik had van jou, met je speelgoed-tic, ook niet anders verwacht haha...

Groetjes van Cissy

Dat mag je best vragen hoor!
Op zijn shirtje staat Papa....... En op de achterkant staat 'is een topper'
Dat had ik voor vaderdag!

En cis die taart is erg gaaf he!!! Hou je van knippen en plakken?? Of zal ik je even helpen?
Liefs Esther

Terug
Bovenaan