Paar keer los lopen, daarna niet meer

<p>Ik vraag me af of dit herkenbaar is:</p><p>Mijn dochter van nu 11 maanden liep zo'n 2 weken geleden al een paar keer wat stapjes los. Dit gebeurde 3 dagen achter elkaar, steeds een enkele keer zo'n 4a5 stapjes. </p><p>Na die 3 dagen heeft ze het nu al zo'n 1.5 week niet meer gedaan. Steeds als ik haar stimuleer gaat ze weer op de grond en kruipt ze. Waarschijnlijk vindt ze het kruipen sneller gaan ofzo.</p><p>Los lopen bij 10.5 maand is natuurlijk ook heel vroeg en ben ook heel trots. Dus vind het stiekem wel jammer dat ze het niet meer doet. Dinsdag moeten we naar het cb. Zijn nu 5 maanden niet geweest, zou het wel leuk vinden om het daar te kunnen laten zien haha... al zal het ze daar niet zoveel uitmaken denk ik?</p>

Mijn zoontje van 9,5 maand liep een maandje geleden ongeveer ook een paar keer een paar stapjes los. Is toen een keer hard voorover gevallen (??) en nu is hij weer wat voorzichtiger. Wat je zelf al zegt, komt vanzelf wel weer! Super knap van je kindje wel!
En over het cb.. mijn zoontje weigerde te rollen paar maanden geleden, tot hij bij het cb was en ineens deed ie het wel! Daarna vrijwel nooit meer, dus wie weet dat ze het juist bij het cb laat zien haha.

[quote quote=10323855]Ze is pas 11 maanden dan hoeft het echt nog niet hoor het komt vanzelf wel[/quote]
 Nee hoeft ook niet, ik vroeg alleen of het herkenbaar is.
En ik zei dat ik het wel leuk zou vinden als het gewoon vaker zou lukken. Met andere dingen is ze niet zo snel en dat hoeft ook niet. 

Terug
Bovenaan