A
Anoniem
Guest
Nu 34 weken zwanger en wil alles echt in orde maken deze en volgende week.
Mijn eerste kindje is namelijk met 35 wkn en 4 dg. geboren!
Vind even wat dingetjes lastig (onder invloed van de hormonen) vandaar dat ik t kullie vraag.
-Heb geen winterpak, wel een jasje in 56 met capuchon. Wat hebben jullie?
Oh ik had nog zoveel vragen maar ben t alweer vergeten. Ben echt een duf en vergeetachtig persoon de laatste dagen, herkenbaar?
-Oh ja heb op t matrasje in de wieg een molton tot 2/3 over t matrasje en t hoofdje vrij (alleen badstof hoesje), wat leg je dan onder t hoofdje?
-Welk merk babyproducten is t beste? Heb Bepanthen voor de billetjes, dat was bij mn zoontje echt het beste. Maar de badolie en crème? Ik heb al 5x voor t schap bij de drogist gestaan, weet t nog niet...
-Welke vitamines ook al weer naast borstvoeding? K en D toch?
-Geven jullie t kraambezoek iets mee naar huis?
-Moet je navelbandjes in huis hebben?
-iem. ervaring met de zoogcompressen van Lily Padz? Is t een aanrader?
-Maken jullie een lijstje voor de kraamverzorgster over wat je echt belangrijk vind in huis? Huishoudelijk, of wat je graag eet enz?
Goh, tot zover maar even.... Bedankt alvast voor t meedenken!
Liefs MamaLina
Mijn eerste kindje is namelijk met 35 wkn en 4 dg. geboren!
Vind even wat dingetjes lastig (onder invloed van de hormonen) vandaar dat ik t kullie vraag.
-Heb geen winterpak, wel een jasje in 56 met capuchon. Wat hebben jullie?
Oh ik had nog zoveel vragen maar ben t alweer vergeten. Ben echt een duf en vergeetachtig persoon de laatste dagen, herkenbaar?
-Oh ja heb op t matrasje in de wieg een molton tot 2/3 over t matrasje en t hoofdje vrij (alleen badstof hoesje), wat leg je dan onder t hoofdje?
-Welk merk babyproducten is t beste? Heb Bepanthen voor de billetjes, dat was bij mn zoontje echt het beste. Maar de badolie en crème? Ik heb al 5x voor t schap bij de drogist gestaan, weet t nog niet...
-Welke vitamines ook al weer naast borstvoeding? K en D toch?
-Geven jullie t kraambezoek iets mee naar huis?
-Moet je navelbandjes in huis hebben?
-iem. ervaring met de zoogcompressen van Lily Padz? Is t een aanrader?
-Maken jullie een lijstje voor de kraamverzorgster over wat je echt belangrijk vind in huis? Huishoudelijk, of wat je graag eet enz?
Goh, tot zover maar even.... Bedankt alvast voor t meedenken!
Liefs MamaLina