paar vraagjes over iui

Hallo dames,

In januari starten wij ook met iui, de samenlevingstest was al een paar keer negatief en het zaad van mijn man is ook niet optimaal. (15 milj)
Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? De eerste pogingen zijn in mijn eigen cyclus, zonder hormonen. Weet iemand hoe de resultaten hierbij zijn?
Ken helaas niemand in mijn omgeving die hier ervaring mee heeft.
Hoe groot zijn de kansen om zwanger te worden? Vind dat ik in het ziekenhuis weinig info krijg.

Liefs Anne

Hoi,

Ik heb 6 x IUI gehad en alle 6 x zonder hormonen. Ik ben nu in afwachting van de 6e poging.
Als je op mijn weblog kijkt dan lees je veel over IUI en er staat ook een link op naar een site waar je veel kunt lezen over IUI.

Veel succes!
gr.Inge

lekker BLONT ben ik he!? Ik moet dan natuurlijk wel het adres van mijn weblog geven anders kun je niets lezen. Nou bij deze dan:

http://wensweb.web-log.nl/

gr.Inge

Hoi,
Ik heb 6 iui's achter de rug waarvan de laatste 3 met hormonen. Helaas allemaal zonder resultaat. Nu moet ik zeggen dat mijn vriend een stuk minder zaadcellen heeft als de jouwe. Als wij er ooit 15 miljoen hebben, zouden we een feestje vieren. Wij zitten nu midden in onze eerste ivf poging maar hoop voor jullie dat iui lukt! Succes, groetjes Noortje

Terug
Bovenaan