Paar vraagjes

Ik heb het gjster voor het eerst onveilig gedaan omdat wij graag zwanger willen worden ik heb een onregelmatige cyclus maar daarvoor doe.ik ovulatietesten nu had ik.die van de action een paar dagen gebruikt die waren op maar had nu van kruidvat en die zei gister meteen lh piek. Dus meteen gedaan. Zou dit dan wel kloppen ? Vind t zo moeilijk die dagen te berekenen. Vanavond gaan we ook weer en dan hopelijk zitten we ongeveer goed. Kan ik na deze ene keer op als het goed is een vruchtbsre dag al zwanger zijn ? Of gaat er vaak veel maanden overheen. Ik zit trouwens al 3 jaar niet meer aan de pil deden t altijd met condoom die tijd. Vind t allemaal best wel spannendmaar heb er nu.al zin in als het is gelukt
 
Hee.
 
Ik werkte ook altijd met ovulatie testen, maar alleen van de action. Als er Lh piek staat kan je ervan uitgaan dat het zo is! Ik dacht er ook zo over , we gaan er voor! Nu na bijna 2 jaar nog niet zwanger, maar mannetje vruchtbaarheidsproblemen. Je kan de 1e cycles zwanger worden maar dan heb je wel heel veel geluk! 
 
Groetjes
 
Ik zou de digitale test van Clearblue gebruiken. Die is heel duidelijk. Wel even prijzig maar werkt perfect. Je krijgt een smiley te zien als je vruchtbaar bent. 
Bij ons heeft het goed gewerkt. 
Succes!
 
Hoi hoi,
Meestal heb je 14 dagen na je laatste menstruatie je eisprong, dus Als je het rond dag 10 een week lang om de dag doet dan kan het gaan lukken.
??succes
 
 
Hee hee, 
Dat je meteen zwanger wordt is afhankelijk van zoveel factoren. Ik heb afgelopen vrijdag de spiraal laten verwijderen en merk dat ik er ook veel mee bezig ben.
Het enige advies wat ik wil geven, als verpleegkundige, is.. geniet! Ik ben ervan overtuigd dat het sneller gebeurd dan wanneer je geforceerd seks hebt. (Je maakt dan namelijk andere hormonen aan die het zwanger worden bevorderen).
Ovulatietesten kan je doen maar ik twijfel soms aan de betrouwbaarheid. Probeer vooral naar je eigen lichaam te luisteren. 
Ik vind het zelf ook super spannend hoor! :) 
Ben benieuwd hoe het bij iedereen gaat..
 
 
Ik dacht precies t zelfde als jij. Dat ik snel zwanger zou raken wij hebben er ruim 8 maanden over gedaan. In t begin gebruikte ik de teste van kruidvat. Later over gegaan op die van clearblue digitale die is erg duidelijk. Ik voel mijn eisprong vaak zelf ook. De afgelopen maanden ben ik gestopt met de teste. Ik was er te veel mee bezig. En afgelopen maand toch eens getest omdat ik erg vroeg in mijn cyclus mijn eisprong voelde maar ik heb heel die maand negatief getest. En toen wel eindelijk een positieve zwangerschapstest. 
Het hangt van veel factoren af ik denk dat het ons niet lukte omdat ik niet zo goed in mijn vel zat omdat we bij mijn schoonouders een half jaar gewoond hebben.  En eindelijk weer thuis te zijn is t gelukt.  Veel succes
 
Ik dacht precies t zelfde als jij. Dat ik snel zwanger zou raken wij hebben er ruim 8 maanden over gedaan. In t begin gebruikte ik de teste van kruidvat. Later over gegaan op die van clearblue digitale die is erg duidelijk. Ik voel mijn eisprong vaak zelf ook. De afgelopen maanden ben ik gestopt met de teste. Ik was er te veel mee bezig. En afgelopen maand toch eens getest omdat ik erg vroeg in mijn cyclus mijn eisprong voelde maar ik heb heel die maand negatief getest. En toen wel eindelijk een positieve zwangerschapstest. 
Het hangt van veel factoren af ik denk dat het ons niet lukte omdat ik niet zo goed in mijn vel zat omdat we bij mijn schoonouders een half jaar gewoond hebben.  En eindelijk weer thuis te zijn is t gelukt.  Veel succes
 
Ik zou me daar in het begin nog niet 'druk' over maken als ik jou was. Probeer het eerst zonder de ovulatietesten ook al heb je een onegelmatige cyclus. Wat hier al gezegd is, je eisprong komt ongeveer na de 14de dag.
Zorg er dan in die 1,5 week voor dat je het gezellig maakt met je vriend ;) Het moet wel leuk blijven en anders kun je na 5 maanden alsnog die ovulatietesten doen.
Ik wilde zelf toen ook overal de controle in houden.
Had een regelmatige cyclus op de dag af en ook meteen ovulatietesten gedaan. Kreeg nooit een hele hoge piek of wat dan ook te zien en vooral in het begin is het dan echt niet leuk om te zeggen, kom we moeten.
Dit was 2 maanden zo en bij de 3de maand zei ik, ja daaag we gaan zonder die testen verder hoor. Was ook rond de kerst dus, tja laten we zeggen kerstgedachtes? ;)
Wat denk je, de 3de maand was het raak terwijl ik ook dacht deze maand is het niks omdat ik er niet mee bezig was.
Wat ik wil zeggen, geniet ervan en heb het leuk met elkaar. Je kunt altijd nog allerlei extra testen ect gebruiken om het te berekenen.
Succes en veel plezier ;)
 
Terug
Bovenaan