Paar vraagjes

<p>Ik kan niet echt met iemand over praten en ik zit hier toch behoorlijk mee dus hoop dat jullie mij kunnen helpen.</p><p>Ook wil ik zeggen dat ik echt heel dankbaar ben dan ik zwanger ben!</p><p>Oke, Ik ben momenteel (ongeveer) 7week zwanger van mijn 2e kindje. Mijn zoontje word over 2week 1 jaar. Ook is hij geboren met een keizersnede en werd mij werd aangeraden om niet binnen een jaar zwanger te worden. Nu ben ik natuurlijk zwanger geworden (perongeluk maar meer dan welkom) </p><p>Mijn vraag is nu ook. Zijn er moeders die binnen een jaar zwanger zijn geworden waarvan het eerste kindje ook met een keizersnede is geboren? Zoja hoe verliep de zwangerschap?</p><p> </p><p>Ook ben ik erg gestressed om alle prikken die ik moet hebben. Ik heb overgewicht dus ik moet mij zowiezo laten testen op zwangerschapsuiker. En met mijn zoon moest ik extra prikken hebben ivm met dat ik O Negatief ben en mijn zoon is Positief. Ik heb in mijn vorige zwangerschap iets van 26prikken gezien. En ik weet dat dat niet echt veel is in 9 maanden maar ik ben erg bang voor naalden. Heeft iemand hier nog een goeie tip voor? Of is er iemand die het zelfde heeft waar ik mee zou kunnen praten?</p><p>Tuurlijk weet ik dat het in het einde het allemaal meer dan waard is maar tot die tijd zit ik wel elke dag te stressen hier om. </p><p>Ik wil heel graag het kindje maar ik zou liever de zwangerschap niet willen ivm met alle angsten.</p><p> </p><p>Sorry voor het lange verhaal (en de spelfouten) maar ik moest dit echt even kwijt en ik hoop dat iemand wat tips voor mij heeft.</p>
 
Haihai,
alle eerste gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben 10 weken geleden bevallen via een spoed keizersnede en toen met de na controle is mij verteld door de gynocloog dat ik de eerste 5 maanden niet zwanger mocht worden..
dus ik dacht dat je binnen een jaar wel weer zwanger mocht worden?!
 
@mamom
Dankjewel! Oh ja ik weet het veder niet maar omdat ze mij vertelde om niet binnen een jaar zwanger te worden baart het toch wel erg veel zorgen..
 
Hoi hoi,
Ik heb in Januari 'n spoed keizersnede gehad en idd m'n gynaecoloog zei me ook dat 't beste is om 'n jaar te wachten.. Maar als we echt heel graag wilden mocht 't na 'n halfjaar. Maar als jou zoontje over 2 weken 'n jaar wordt zal 't allemaal wel meevallen denk ik.. Komt niet op 'n paar weken aan denk ik. Ik ken genoeg mensen om me heen die na 'n keizersnede snel opnieuw zwanger zijn geworden en dat ging allemaal goed. Dus ik zou me niet zo'n zorgen maken. Maar die prikjea dat is idd vervelend kan 't me helemaal voorstellen. Maar toch kei gefeliciteerd en probeer lekker te genieten meid! Groetjes!
 
Terug
Bovenaan