paar vraagjes

hallo meiden,
ik vroeg mij af... als je bij de HA een urinetest laat doen, is dat hetzelfde als test die je thuis doet? want test was negatief(toen was ik 2 weken overtijd) maar kan het niet geloven omdat ik op het begin altijd heel snel moe was, last van ontlasting nu al meer dan een maand last van buikkrapmen; soms savonds of als ik wakker word,voor de HA is het een kwestie van afwachten, ik heb een hele lange cycles; lift tussen de 45 en 47, en nu vroeg ik me af, kan het zijn hoe langer je cycles hoe langzamer je hcghormonen worden aangemaakt of heeft dat er niets mee te maken?
Ik ben trouwens aanstaande dinsdag 4 weken overtijd. Nog een vraagje, als je zwanger bent moet je dan eerst soort bruinachtige afscheiding hebben want dat lees ik hier weleens maar dat heb ik niet gehad.
ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven want ik weet het echt niet meer.

p.s. als ik mij een beetje druk maken dan doet het pijn in mijn onderbuik.
grtjes
Diana

Hoi Diana,

De test die de ha uitvoerd is hetzelfde als de test die je thuis doet. Je ha kan ook een bloedtest doen en die uitslag is 100 procent betrouwbaar! Maar ik denk toch echt dat je cycles nog niet op orde is. Ik weet niet wannneer je gestopt bent met de pil? Ik ben in Juni vorig jaar gestopt en werd 5 maanden lang niet ongi! Daarna 2 x na 29 om vervolgens weer 2 x een cycles van 40 dagen te hebben! Ik heb ook al heel wat testen versleten. Ook ik voelde mij soms al helemaal zwanger. Maar ik denk ook dat het komt omdat je er erg mee bezig bent! Misschien had je al vaker last van die symptomen, maar dan denk jer er verder niet over na, maar omdat je nu graag zwanger wilt worden denk je eerder zal ik toch niet?? Het is heel herkenbaar hoor..

Misschien kun je nog eens een test doen en als die nog altijd negatief is dan kun je er volgens mij vanuit gaan dat je helaas niet zwanger bent!! Ik hoop natuurlijk dat je wel zwanger bent!

Misschien kun je de volgende cycles beginnen met tempen als je dan nog geen verhoging hebt gehad weet je ook dat je nog niet zwanger kunt zijn of dat je ongi nog niet komt!

Veel suc6

Liefs moi

hoi hoi als je zwanger bent dan verlies je rossig bloed en dat komt wat eeerder dan je normale menstruatie ja en inderdaad het kan even duren voor dat je cyclus goed op gang is je kan nog een test doen en als die negetief is ja dan ben je zeker niet zwanger maar duim wel voor je sucses gr manuela

Hoi dames, die rozige afscheiding en die bruine prut kan ook een voorbode van je ongi zijn hoor! Dat hoeft niet perse een teken van zwangerschap te zijn. Bij mij kwam het al 10 dagen voor mijn nod en ik denk nu (2 dagen voor nod) toch echt dat ik gewoon ongesteld ga worden, helaas!
Liefs el.

Hoi hoi meiden,
dankjullie wel voor jullie reacties.
Maar wat mijn lichaam nu doormaakt en wat ik voel 'pijn in mijn onderbuik' is niet iets wat ik eerder heb meegemaakt, voel me anders dan anders.
Ik hoop snel te weten te komen wat er met mij aan de hand is, want van de ha krijg je te horen afwachten, kan dus pas eind deze maand bij ha weeer terecht als ik niet ongesteld word,dus dan ben ik het 3 maanden niet geweest, ligt het aan mij of wordt ik niet serieus genomen?
grtjes diana

Als je klachten hebt, moet die arts ze toch serieus nemen?! Dan hoeft het niet uit maken of nou wel of niet zwanger bent (of denkt te zijn), jij hebt last van vermoeidheid en maagkrampen! En daarbij ook nog eens een hele lange cyclus, wat ook niet echt prettig is als je zwanger wilt worden. Zorg dat je de aandacht krijgt die je verdient! Schrijf desnoods je vragen op een briefje en neem iemand mee. Ga niet weg voordat je antwoord hebt!
Succes ermee!
Liefs, el

Terug
Bovenaan