paar vraagjes

A

Anoniem

Guest
Wilde even een paar  vraagjes stellen.

Mijn vriend en ik zijn bezig voor het eerste kindje. We zitten nu in ronde twee. Eigenlijk ronde 1 want heb vorige keer een miskraam gehad. Was een beetje rare toestand want ik wist niet dat ik al zwanger was.

Ik word pas weer een beetje regelmatig ongi na lange tijd pilgebruik en volgens mij is mijn cyclus 27 dagen. Volgens mijn berekeningen had ik op 26 juli mijn eisprong dus die dag en de zondag daarvoor eens stevig geklust. (Nou voel ik mijn eisprong niet dus het is allemaal maar gissen wat ik doe.)

Dus als het goed is moet ik volgens die berekeningen rond 8 augustus mijn NOD beleven.
Nu ga ik toevallig morgen een paar dagen op vakantie en als het goed is, kom ik pas rond 10 augustus terug omdat ik op 8 augustus met de auto vanuit Spanje naar Nederland vertrek.
Nu heb ik via een site de eventuele innesteldatum berekend, en dat moet rond 4 augustus gebeuren. Wat lijkt jullie de beste datum om te testen?
Ik wil eigenlijk graag een test meenemen op vakantie maar dat vind ik weer zo overdreven. En kan het dan ook zo zijn dat je niet ongi wordt omdat je tijdelijk in een ander land hebt gezeten? Je weet wel, klimaat verandering en zo

En nog wat...
sinds een paar dagen houd ik ontzettend veel vocht vast. Heb ontzettende last van opgezwollen benen....kan dat  een teken van zwangerschap zijn?
Of ligt dat misschien aan het warme weer? Heb dat namelijk nooit eerder gehad.

Heb ook rare pijntjes aan de zijkanten van mijn buik en borsten. Zo'n zwaar krampend gevoel...kennen jullie dat?

Wie moet er nog meer ongi worden rond 8 augustus?

Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen.

Hoi,

Ik zou met testen wachten tot je weer thuis van vakantie bent, dat zou dan twee dagen na je NOD zijn. Wat betreft je kwaaltjes daar kan ik weinig over zeggen, heb al wel twee kinderen maar zelf nooit last van kwaaltjes.

Groetjes, Manon

Oja vergeten, heb zelf mijn NOD 11 augustus.

Groetjes, Manon

hoi,

ja ik herken die klachten wel hoor. ik heb precies hetzelfde en weet sinds gister dat ik zwanger ben, dus er is hoop!
maar je hoort toch ook regelmatig dat die klachten ook bij een menstruatie horen, zelf had ik dat ook nooit en eigenlijk wist ik daardoor wel een beetje dat het raak was....
succes!!! en een fijne vakantie, probeer er maar van te genieten,

liefs sas

Hi!

Ben net terug van vakantie. Had prachtig mooi weer en het is wel even wennen om weer hier te zijn. Het scheelt zo'n graad of 13 schat ik.

De dag van thuiskomst was  ook meteen mijn eerste ongi dag...drukte de pret dus eventjes maar goed, we zijn pas begonnen en gaan vol goede moed verder.

Bedankt voor de reacties trouwens. Ik ga voor jullie duimen.

Nabrandertje!

Sassie, gefeliciteerd met je zwangerschap. Fijn voor je, geniet ervan.

Had toch nog weer een paar vraagjes...hahahah....het zijn vreemde tijden voor me..ik weet helemaal niets van zwangerschappen enzo dus al mijn kennis haal ik van dit forum.
Zit net te vertellen dat ik mijn eerste ongi dag beleefd heb maar nu ik verder lees op het forum, komen er toch weer vraagjes boven....sorry...

Mijn normale ongi klachten ontbreken deze keer....meestal voel ik wel wanneer ik het moet worden. Deze keer heb ik helemaal geen buikpijn gehad enzo...
Het kwam gewoon ineens op, maar heel licht en het wordt niet zoals normaal heviger na een dag.

Is dit nou misschien een innestelingsbloeding? Ik las net dat kan voorkomen op of rond de tijd dat je ongi zou moeten worden. Maar hoe lang duurt dat dan?
Tijdens mijn vakantie had ik wel vlagen van misselijkheid, maar dacht dat dat met het weer te maken kon hebben en toen ik een beetje begon te bloeden, wist ik het zeker. Maar die vlagen van misselijkheid blijven, ook nu ik misschien wel ongi ben.

Weten jullie hier antwoord op?

Ben benieuwd..

Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet. Tja, aan zo'n antwoord heb je natuurlijk helemaal nix. Een testje zou dan meer duidelijkheid kunnen bieden. Wat houdt je tegen?

Succes en ik duim voor je dat je alsnog zwanger bent.

Groetjes,

Tammy

Mijn NOD dag is ook 8 augustus. Zit nu vel in onzekerheid. Ik heb nog geen test gedaan. Het kan ook zijn dat deze keer mijn cyclus gewoon langer is als anders. Maar ben wel nieuwsgierig. Begin wat dikker te worden in mijn gezicht. Herkent iemand dit? Ja en veel last van vermoeidheid dat zullen jullie ook wel herkennen. wanneer zou ik moeten gaan testen? ik heb nog geen bloed verloren. Ik las bij jullie dat er een aantal bloed verloren tijdens het innestelen. Is dit altijd zo. En kan je na je NOD dag bloed verliezen en toch zwangeer zijn?
Nu maar afwachten.......

Dikke knuffel Marian

Terug
Bovenaan