hi,
heb een paar vraagjes, hoop dat iemand mij kan helpen.
mijn zoontje is nu 7 1/2 maand oud, hij heeft sinds vorige week twee tandjes die zijn doorgekomen. Maar, zijn billetjes blijven rood, zijn wangen ook (vuurheet), en hij heeft nog steeds af en toe spuitpoep. Komen er nog tandjes aan gaat dat zo snel? Of komt dat nog door de 2 die zijn doorgekomen? Ze zijn natuurlijk nog niet helemaal volgroeid, dus is dat het?
En, sinds een paar dagen drinkt hij de laatste fles niet meer leeg, hoog uit 80 cc, van de 180cc (180, plus 6 schepjes). Gisteravond wilde hij helemaal geen fles, en werd hij om 11 uur wakker, toen hebben we hem een gewone fles gegeven, alleen melk, normaal krijgt hij er ook nutrix in, die dronk hij wel helemaal leeg, maar ik heb geen zin meer om weer terug te gaan naar een late fles. Zijn schema is nu
6.45 180 cc, 6 schepjes en nutrix (dat wordt vanaf morgen bambix)
10 uur fruit hap
11 uur 180 cc, 6 schepjes
1 uur soms brood, soms ook niks (hij stikt er nog in)
3 uur 180 cc, 6 schepjes
5.30 warme hap, dixap
7.30/8 uur 180 cc met nutrix (bambix?)
misschien krijgt hij wel teveel?
Weet iemand ook wanneer je weer vitaminen D erbij moet geven, als je minder dan 500 cc opvolgmelk geeft? of 700cc.
Alvast bedankt in elk geval!!
Hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad met de kleintjes!
Linda
heb een paar vraagjes, hoop dat iemand mij kan helpen.
mijn zoontje is nu 7 1/2 maand oud, hij heeft sinds vorige week twee tandjes die zijn doorgekomen. Maar, zijn billetjes blijven rood, zijn wangen ook (vuurheet), en hij heeft nog steeds af en toe spuitpoep. Komen er nog tandjes aan gaat dat zo snel? Of komt dat nog door de 2 die zijn doorgekomen? Ze zijn natuurlijk nog niet helemaal volgroeid, dus is dat het?
En, sinds een paar dagen drinkt hij de laatste fles niet meer leeg, hoog uit 80 cc, van de 180cc (180, plus 6 schepjes). Gisteravond wilde hij helemaal geen fles, en werd hij om 11 uur wakker, toen hebben we hem een gewone fles gegeven, alleen melk, normaal krijgt hij er ook nutrix in, die dronk hij wel helemaal leeg, maar ik heb geen zin meer om weer terug te gaan naar een late fles. Zijn schema is nu
6.45 180 cc, 6 schepjes en nutrix (dat wordt vanaf morgen bambix)
10 uur fruit hap
11 uur 180 cc, 6 schepjes
1 uur soms brood, soms ook niks (hij stikt er nog in)
3 uur 180 cc, 6 schepjes
5.30 warme hap, dixap
7.30/8 uur 180 cc met nutrix (bambix?)
misschien krijgt hij wel teveel?
Weet iemand ook wanneer je weer vitaminen D erbij moet geven, als je minder dan 500 cc opvolgmelk geeft? of 700cc.
Alvast bedankt in elk geval!!
Hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad met de kleintjes!
Linda