paarse kinderwagen voor een jongen?

Hallo,

Ik heb   van quinny de greystone kleur gekocht.
De dreami  is donkerpaars met lila bekleding aan de binnenkant, met oranje/rood accenten.
En de gewone zitting is lila.

Ik weet nu dat ik een jongentje krijg, maar past deze kinderwagen wel bij een jongen?

heel eerlijk gezegt, niet. Maar dat is mijn mening.

de kleuren die je noemt (rood/oranje/paars) vind ik totaal niet bij een jongen passen.
Kan je de bekleding niet veranderen ???

Hoi,

Je zoon gewoon stoer aankleden en dan zal niemand vragen is het een meisje. Je kunt toch moeilijk voor ieder kind een nieuwe wagen aanschaffen. Kan wel, maar dat lijkt me wat overdreven.
Ik heb een donkerblauwe wagen met lichtblauwe bekleding. Nou zijn de oudste twee jongetjes en nr. 3 wordt ook weer een jongen, maar ik had geen nieuwe wagen aangeschaft als het nu een meisje was geweest. Dan had ik wel een meisjeskleur lakentjes erin gedaan. Maar een nieuwe wagen zou mij te ver gaan.
Jij vond het een mooie wagen toch toen je hem kocht? Laat anderen maar denken wat ze willen.

groetjes, keesje

Waarom niet? Voor een kamertje zou ik het niet zo snel doen. Maar een wagen lijkt me geen probleem. k had een blauwe kinderwagen en ik heb 2 meisjes gekregen, so what?
Nu voor de derde ga ik een andere wagen kopen, als ik zeker weet dat het een meisje wordt koop ik een knal roze, hihi. Voor een jongen weet ik het nog niet, misschien groen.
Er zijn ook nog mensen die helemaal niet weten wat het wordt, en toch moet je je spullen tijdig aanschaffen.

Hoi,
Superleuk vind ik de kleuren, zeker ook voor een jongen! Een collega van mij heeft de kinderkamer in diezelfde kleuren en heeft ook een jongetje...
Ik zou lekker gaan genieten van je mooie kinderwagen, met straks een mooi klein jongetje er in.

Groetjes, Noor mv Skip, Bo en ?

Ik vind het ook een mooie kleur!

weet zelf nog niet wat het wordt (ben ruim 7 wk) maar wij hebben al een groot deel van het kamertje gedaan i.v.m een eerdere zwangerschap, wat helaas na 18 wk mis is gegaan.

ons kamertje is aan 1 muur paars (kleur kracht van histor) en de andere muur wit (hoornwit van histor) de kozijnen zijn iets lichter paars. ik vind paars juist een hele neutrale kleur en je kunt er een hoop bij combineren.

roze/paars meisje en blauw (in veel tinten) voor een jongen. ook met rood en de juiste kleur bruin is het leuk. ik vind dat het dus best kan een paarse wandelwagen.

Succes met jullie zwangerschap!

Liefs Sylvia

Hooi,

Ik vind dat je dat toch lekker zelf moet weten. Ik heb een kleine man en mn wagen is bruin met knalgeel. Nou heb ik laatst een kinderzitje voor op mn fiets gekocht met bloemetjes, ook het windscherm heeft bloemetjes en een lichtblauwe achtergrond. Heel meisjesachtig, Mijn filosofie was, ik moet er toch mee fietsen?? Ik moet het leuk vinden om naar te kijken. Die kleine baby van jullie merkt er straks toch niks van of zn wagen nou knalroze is, paars, groen. Zolang jij het maar leuk vind. Jij moet er tegenaan kijken? Of niet dan.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan