(paas) ei gespot ;-)

A

Anoniem

Guest
hee meiden,
vanochtend mijn ei gespot!!jippie helemaal blij mee! bijna net zo blij als een posi test hhaha weet in elk geval dat ik een ei heb nu..fijn idee! en maar 1 dag voor dat ik het zelf had uitgerekend!
Gisteren sex gehad, gewoon omdat we er zin in hadden hihi..goede timing dus! vanaaf en morgen ook nog maar ff! gelukkig genieten we er allebei volop van! mijn man is zelf ook nieuwschierig of ik me ei al had...dus heb hem vanochtend een sms gestuurd!! kreeg smiley's teurg haha
zou dit wou ik allemaal even vertellen!
fijne zonnige dag allemaal!
Liefss

Dat belooft wat voor vanavond!!!! Maar fijn dat je duidelijk nu je ei hebt!! Veel plezier!!! (leuke reactie van je vent trouwens hihi!)

Met dit weer krijg je automatisch meer zin om iets te gaan doen....

Jij ook een heerlijke zonnige dag!
Liefs ciomama

Wat een superromantische sms!!! Heerlijk!! Misschien ben je nu wel aan het zwanger worden!

oooooooooooooow het zal het mooiste paasei ooit zijn!

Spannend Spannend!!!
Fijn dat je ei voelt.
succes en hopelijk snel een positieve test.

nou voel me ei niet echt hoor heb ovu testen gebruikt ;-)
Ik hoop dat ik al een zwanger worden ben!vandaag meest vruchtbaar en gisteren dus sex gehad dus alles kan nog!!!
ja ik heb een heerlijke vent! hij is lang niet altijd zo romantisch hoor haha je kan niet alles hebben!;-))
ja dit zwoelere weer helpt wel om in de mood te komen haha
liefsss

Lieve Neomie, hoe heb jeje ei gespot, wat voelde je ? Ben benieuwd. Zit ook te wachten, ik zit nu op dag 10 dus ws maandag ofzo. Ik hoop voor je dat het raak is....spannend!

Woehoe!!! Ei gevonden!! Toch handig he testen.. wij hebben het ook de dag ervoor en de dag zelf gedaan.. nu w8 tot maandag...iik hoop het zoo..

En mannen en romantisch?? die van mij ook niet hoor.. hihiih

Kussies

En nu maar dikke duimen draaien... wat zou het toch mooi zijn!

Terug
Bovenaan